Hätäpäissäni polkasin kytkintä joka oli melko kova, mutta muuttui hetimmiten löysäksi ja nesteet alkoi kadota säiliöstä.
Putkihan se oli antautunut etuakselin yläpuolelta

Kävin hydrauliikkaliikkeestä hakemassa 1,5m 8mm:n teräsputkea ja vaihdoin pätkän niin, että alkuperäinen vuoto oli kutakuinkin keskellä poistettua putkea.
Sitten ilmaamaan, 12m muoviletku työsylinterin ilmausnipasta takaisin säiliölle. Nyt ei ilmaa letkuun enään tule, mutta poljin on yhtä löysä ilmausnippa kiinni, kuin raollaankin, eikä kytkinvipu liiku, mutta ilmat sihahtavat joko polkaistessa tai päästäessä, en tästä ole varma, kun ei se ääni kuskinpukille kuulu. Kytkinvipua kyllä jaksaa vetää käsinkin, mutta sylinteri ei sitä vedä ja näyttäisi, että sama mutikka johon nesteletku ja ilmaletku tulee olisi alkanut vuotamaan kytkinnestettä

Pääsylinteriä en itse epäile, koska polkimella voi pumpata kytkinnestettä ja myös työsylinteristä pihahdus kuuluu, mutta onko kellään kokemusta mitä pitäisi tehdä/vaihtaa?
Kuvaa yritin tähän lisäillä, mutta herjaa"Pahoittelut, mutta liitetiedostojen maksimiraja on tullut vstaan.", mistä lienee johtuukaan, kun vain yhtä kuvaa yritin lisäillä...