Katsastuksessa ei dynamossa takapyörille tapahtunut mitään käyttöjarrun kanssa, käsijarru pelasi. Ei saa kelloille saakka yhtään ilmaa. Mietiskelin jarrupolkimen sylinterin aukaisemista, mutta hieman epäilyttää. Pitäisi tietysti saada molemmat piirit tyhjiksi (toinen valuu hiljalleen itselläänkin) ja olisi kai muutenkin kiva tietää, mitä luulee tekevänsä. Pajalle tuota kaavailin, mutta olisi kiva tietää, miten homma toimii. Ehdotuksia? Vehje on siis BF110, mutta tuo polkimen kaksipiirinen sylinteri taitaa olla suht samankaltainen muissakin?
Jousipakkakin pitäisi vaihtaa, mutta kun en ole ihan vakuuttunut, miten tuon saa fiksuiten (=turvallisesti) nostettua, niin kyselen pajan hintoja ja budjetin pettäessä turvaudun kaiketi hätäratkaisuihin

Eihän tuo sinänsä kuitenkaan niin hankala homma olisi...