Renkaanvaihto
Lähetetty: 11 Syys 2008 12:50
Moi
Oli kova kiire lähteä linjurilla eteenpäin ja eturengas oli tyhjentynyt jostakin syystä.
Ajattelin, että pääsen nopeammin liikkeelle kun vaihdan uuden.
Nostin etupäästä linjurin kokonaan ylös tunkilla ja jouduin käyttämään vähän tukipuita kun tarvikin nostaa niin korkealle.
No itse vaihto sujui nopeasti ja ongelmitta kunnes aloin laskemaan tunkkia alaspäin, mutta en saanut sitä laskettua niin alas, että olisin saanut sen helposti sieltä irti kun siellä oli niitä tukipuita sen tunkin alla.
No sitten laitoin linjurin käymään ja pakin päälle, ajattelin että kyllä se siitä helposti irtoaa ja niin irtosikin, mutta pudotus olikin aika kova ja koko linjuri heilui siinä sitten vähän aikaa.
Nyt se toimii ihan hyvin, mutta tuntuu, että jokin siellä hajosi kun etupäästä nyt kuuluu aika pihinä eli ilmaa tulee jostakin ulos aika paljon.
Olisko ilmapussit voineet mennä rikki tuollaisesta pudotuksesta?
Oli kova kiire lähteä linjurilla eteenpäin ja eturengas oli tyhjentynyt jostakin syystä.
Ajattelin, että pääsen nopeammin liikkeelle kun vaihdan uuden.
Nostin etupäästä linjurin kokonaan ylös tunkilla ja jouduin käyttämään vähän tukipuita kun tarvikin nostaa niin korkealle.
No itse vaihto sujui nopeasti ja ongelmitta kunnes aloin laskemaan tunkkia alaspäin, mutta en saanut sitä laskettua niin alas, että olisin saanut sen helposti sieltä irti kun siellä oli niitä tukipuita sen tunkin alla.
No sitten laitoin linjurin käymään ja pakin päälle, ajattelin että kyllä se siitä helposti irtoaa ja niin irtosikin, mutta pudotus olikin aika kova ja koko linjuri heilui siinä sitten vähän aikaa.
Nyt se toimii ihan hyvin, mutta tuntuu, että jokin siellä hajosi kun etupäästä nyt kuuluu aika pihinä eli ilmaa tulee jostakin ulos aika paljon.
Olisko ilmapussit voineet mennä rikki tuollaisesta pudotuksesta?