Voissentään...olisin ikionnellinen, kun saisi mesen perää viistoistakaansenttiä ylöspäin, ettei tasasella tarviis puskee "ylämäkeen". Mersun "oikea" asento on "pylly" pystyssä.
Laita myös eteen 17.5 pyörät, niin ei tarvii kahta erilaista vararengasta raahata mukana. Ohjauskin kevenee samalla. Katsastusmiehen kanssa joudut kyllä "neuvottelemaan" ennenkun kirjaan saat vaihtoehtoisen vanne/rengaskoon "luvalliseksi". Toivottavasti ei oo "pilkunviilaaja" tyyppi.
Yks vaihtoehto on, että teet "vanhat escortit" eli käännät yhden, tai pari lehteä pakasta "nurinpäin" yleensä kolmas ja neljäs lehti lukien "norrasta" = siitä lehdestä, joka kiinnittyy jousikorvaan. Kantavuus säilyy, ja saat herkkyyttä pakkaan samalla. Kokeile kääntää kolmas lehti ensin ja jos ei riitä, niin käy sitten neljännen lehden kimppuun. Muista! U- pultit täytyy uusia toimenpiteen aikana, vaikka vanhat näyttäs miten hyviltä jos niissä on vähänkin ruostetta, tai muuta syöpymää...
Jos liikut joskus Hesan suunnalla, niin otappa yhteyttä ...Punkan Jousitakomoon.... sijaitseepi Pitäjänmäessä. Liikkeellä on nettisivutkin, jotka löytyy nimellä... Liikkeestä saapi taatusti oikeanlaista palvelua, myöskin neuvotaan, jos tietoa tarvitset.
Harvempi meistä on "itkun partaalla" perän "liian" korkeallaolosta, aina tahtoo olla se, että "kontti" laahaa maata.
"Ilmojen halki käy lentäjän tie vaikka p.... maata kraapiis"
Tankin mitoituksesta sitten vähän. Kukaan ei kiellä sinua mitoittamasta polttoainetankkia esim. senverran vetäväksi, että selvität sillä n. 1000 - 1500km, jos alustasta löytyy tilaa... Mieluiten yksi... tankki, mulla on kaksi tankkia 406 mesessä ja niistä on oma onkelmansa. Tankkauksessa hidas ja tyhjähköissä tankeissa löpö helposti karkaa "väärälle" puolelle ja kone haukkaa tyhjää tankit, kun mulla ovat eripuolilla autoa..
Hyvää kuluvaa vuotta sinulle ja kaikille lukijoille.
