On tulllut jo tuolla Röllillä ajettua muutama tuhat kilometriä. Kytkin polkimen vieressä on muita polkimia korkeammalla yksi poljin - En tarkoita jarrupoljinta Minulla ei ole mitään käsitystä mihin poljin vaikuttaa.
Tuskin se mikään kauhean tärkeä on, koska auto tuntuu liikkuvan normaalisti sitä painelemattakin.
Voisiko joku kanssa-autoilja valottaa tämän liipaisimen käyttötarkoitusta.
Tuossa olisi kuva polkimesta.
Liitteet
liipasin.jpg (94.09 KiB) Katsottu 4900 kertaa
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Toisaalta tuo ratti oli, jo oletusarvoisesti ihan hyvällä korkeudella. Menen nurkkaan häpeämään....r
edit: Lisäyksenä ja puolustuksena mainittakoon, että ratissa on käsikäyttöinen vipu jolla ratin saa vapautettua säätöä varten. Sen vivun löysin, mutta tuo poljin jäi mysteeriksi.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Joo se käsikäyttöinen vipuhan vaan vaikuttaa kulman säätöön, mutta kun säätää tuota korkeutta, niin kannattaa kädellä avittaa sitten tuota poljinta takas ylös. Nimittäin 100-150km jälkeen on pirullinen huomata kun ratti on yhtä'kkiä polvissa tai näin ainankin omalla kohdalla ensimmäistä kertaa
B10M:n ratin etäisyyttä säätäessä kannattaa ihan oikeasti pysäyttää auto ensin, se saattaa nimittäin tulla stopparin ohi. Kaveri polkaisi ja kiskaisi reippaasti kesken ajon, ratti juurineen lähti kokonaan irti ja tuli syliin. Ehti pysäyttää ennen kuin pääsi Aamulehden otsikoksi. Itse kiskaisin vähän vähemmän reippaasti mutta sen verran pitkälle että torven johto alkoi kiristämään ja torvi soi jostain syystä koko ajan.