Sivu 1/1
Yhteistyökumppain puolesta: hakusessa Setran vaihdelaatikko
Lähetetty: 21 Syys 2011 20:30
Kirjoittaja only4pro
Haen tuossa yhteistyökumppanin puolesta Setran vaihdelaatikkoa. Auto on -98 Setra GTH-HD 315
Laatikko on ZF 8 S 180, 8-vaihteinen manuaali.
Tarkempi koodi on ZF 1304054280
Tarvii koko askin, nykyisessä on itse kuori rikki, menee vedet ja lika sisään kun siinä on reikä.
Re: Yhteistyökumppain puolesta: hakusessa Setran vaihdelaati
Lähetetty: 21 Syys 2011 20:52
Kirjoittaja Mimyy
Re: Yhteistyökumppain puolesta: hakusessa Setran vaihdelaati
Lähetetty: 21 Syys 2011 21:04
Kirjoittaja only4pro
pitää kysyä tuolta kumppanilta, tosin näyttä toikin siltä että siitä voi vasaralla lyödä reikä sivuun, tosin voihan se olla vain pintaruostetta?
Re: Yhteistyökumppain puolesta: hakusessa Setran vaihdelaati
Lähetetty: 21 Syys 2011 23:58
Kirjoittaja Reddewil
Empä oo ennen nähny rautakuorista? laatikkoa. Senhän vois sitten hitsata tiiviiksi että pysyy lika ulkona ja öljyt sisällä =)
Re: Yhteistyökumppain puolesta: hakusessa Setran vaihdelaati
Lähetetty: 22 Syys 2011 00:00
Kirjoittaja only4pro
http://autoline.info/bp/photo-spares-tr ... html?img=1
eikös toi näytä aika ruosteiselta? toi on siis tuossa ylläolevasta linkistä
Re: Yhteistyökumppain puolesta: hakusessa Setran vaihdelaati
Lähetetty: 22 Syys 2011 00:06
Kirjoittaja Reddewil
No niinpä, siks sitä rautakuoriseksi veikkaan =) Jos se on valurautaa.
Re: Yhteistyökumppain puolesta: hakusessa Setran vaihdelaati
Lähetetty: 22 Syys 2011 11:11
Kirjoittaja Berkhof
Kyl Scanian manuaaliaskit ainaskii on rautalohkoisia. Ainakin siinä ikäluokassa mihin minulla on ollut varaa.
Kytkinkopat on alumiinia kyllä...
Automaateissa alumiinilla haetaan varmaan parempaa lämmönjohtavuutta ja sitä kautta jäähdytystä.
Kun nuo automaatit tuppaa hukkaamaan sisäänsä enemmän heposia kun manuaalit.
Re: Yhteistyökumppain puolesta: hakusessa Setran vaihdelaati
Lähetetty: 22 Syys 2011 12:29
Kirjoittaja Reddewil
Berkhof kirjoitti:Kyl Scanian manuaaliaskit ainaskii on rautalohkoisia. Ainakin siinä ikäluokassa mihin minulla on ollut varaa.
Kytkinkopat on alumiinia kyllä...
Automaateissa alumiinilla haetaan varmaan parempaa lämmönjohtavuutta ja sitä kautta jäähdytystä.
Kun nuo automaatit tuppaa hukkaamaan sisäänsä enemmän heposia kun manuaalit.
Oli pakko kipittää tuonne pihalle vesisateeseen ja napata kuvat auton alta, kyllä se vaan rurkea on tuo minunkin loota, scanian aski ja ilmeisimmin rautaa!

Miten olinkaan muistanu että se olis silumiinia... Oisko kuitenkin keston kans tekemistä, tai ainakin hinnan ja painollahan ei noissa raskaissa ole niin väliä.
Tollanen g761:
http://autoline.info/sf/spares-transmis ... 42400.html
Mites muuten sen huovan kans, vastaappa Berkhof mailiin
