Diisseli-suuttimien tarkistus
Lähetetty: 25 Touko 2012 22:11
Ei mennyt niin kuin tromsöössä , toista viikkoa mennyt ja vielä kesken
lyhyesti:
-kolme suutinta irtos kohtuullisesti , takimmaiset 3 krymppiholkkeineen ulos, eli kannet irti.
-pakosarjan pultit melkein kaikki meni poikki
-imusarjan pulteista muutama poikki
-kutosesta murtui sylinteri putkesta kanteen menevä olake
-pienempi öljypohja irti
-kiertokanki irti
-uusi putki vanhalla simmillä paikalleen
-kansiin kupariholkki satsit
-kannet kiinni 36 kg +60 astetta, metrin pitkä, 3/4 osa momenttiavain
kolme suutinta tosi huonoja, kaikkiin uudet kärkiparit 290€ heviosasta. syöpynyt imusarja tuli kanssa vaihdettua, ja paljon muuta,
touhu oli 10 kertaa värikkäämpää mitä tästä kirjotelmasta voi päätellä, ja kuitenkin mielenkintoista.
lähipäivinä pitäis päästä kokeilemaan,
lyhyesti:
-kolme suutinta irtos kohtuullisesti , takimmaiset 3 krymppiholkkeineen ulos, eli kannet irti.
-pakosarjan pultit melkein kaikki meni poikki
-imusarjan pulteista muutama poikki
-kutosesta murtui sylinteri putkesta kanteen menevä olake
-pienempi öljypohja irti
-kiertokanki irti
-uusi putki vanhalla simmillä paikalleen
-kansiin kupariholkki satsit
-kannet kiinni 36 kg +60 astetta, metrin pitkä, 3/4 osa momenttiavain
kolme suutinta tosi huonoja, kaikkiin uudet kärkiparit 290€ heviosasta. syöpynyt imusarja tuli kanssa vaihdettua, ja paljon muuta,
touhu oli 10 kertaa värikkäämpää mitä tästä kirjotelmasta voi päätellä, ja kuitenkin mielenkintoista.
lähipäivinä pitäis päästä kokeilemaan,