Valmetin tekniikka

Ajoneuvon alustan teknisiset jutut, huoltovinkkejä jne.
esaheikki
Rattimajuri
Viestit: 211
Liittynyt: 09 Heinä 2013 13:37
Location: Taivalkoski

Valmetin tekniikka

Viesti Kirjoittaja esaheikki »

Huommenta.Kevä alkaa tulla ois aika ryhtyä hultaan kulkuria.Varsinainen kysymys oisko kellää tietoa 611 valmetin mahurikoneen säätöarvoja ja tilavuuksia kuinkahan paljo menee öljyä piisaako 20 litraa vai täytyykö ostaa 2 astiaa ?

Esa Ä
Avatar
ae70
Rattiamiraali
Viestit: 276
Liittynyt: 15 Heinä 2012 23:26
Truck: Scania Bf 80
Location: Mikkelin kupeessa

Re: Valmetin tekniikka

Viesti Kirjoittaja ae70 »

valmetin mahurista ei ole niinkään kokemusta mutta 611 kanssa muuten olen pelannu. Eiköhän tuo ole pääpiirteittäin muuten sama paitsi käännetty nurin ja pistetty kuivasumppu ja jotain jäähdytys ja öljyputkia muutettu. Epäilisin kuitenkin että yli 30 litraa menee öljyä, kun eikös mahureissa ole jo säiliössä se 20 litraa.
Scania Bf80 "vajokki" 5000.

Siinä Volvo veti missä Kaania vapis.
Avatar
Zyke64
Rattiamiraali
Viestit: 333
Liittynyt: 20 Maalis 2010 16:49
Truck: Volvo Carrus 502
Location: Keminmaa

Re: Valmetin tekniikka

Viesti Kirjoittaja Zyke64 »

Eikös siin ole ihan normipohja myös mahuriversiossa, muistelisin niin. Siittä on jo aikaa ku oli itellä semmonen Ajokki mutta näin muistelin. Tilaavuutta en muista ku siinä vaihto suoritettiin OnLine :mrgreen: , sen verra tuo 611 on tehoiltaan rajoilla, että öljykin hieman maistui :lol:
Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua :)
Vastaa Viestiin