Alustan paprussa on UBGR, joka taitaa tarkoittaa utan begränsning eli ilman rajoitinta. Kojelaudassa kuitenkin on tällainen
Silti rekisteriotteessa hidastimesta ei ole mainintaa, M1 sitä ei vaadi edes täällä, joten etinkö sivuleikkurit ja jakoavaimen ja ryhdyn nyppimään piuhoja ja toimilaitteita pois. Missä tulee tekninen tenkkapoo, kun lait ja säädökset ei haittaa?
ja ikävä kyllä toimii. Kun lähdin ajamaan Belgiasta, ajattelin että on jopa Volvoksi aivan v..n laama, mutta sitten älysin napata MAX asentoon ja meno äityi jopa 85 km tunnissa. Perä pitäis olla tehtaan mukaan 4.23 mutta ZF:n 6-vaihteinen splitterillä väittää maksiminopeudeksi reippaasti 100+ mitä mä en ikinä todellakaan tartte.Taas rajoittimesta
Re: Taas rajoittimesta
Nopeudenrajoittimella ja hidastimella ei välttämättä ole tekemistä keskenään. Kuvassa lienee normaalin satasen rajoittimen lisäksi oleva alemmas säädettävä rajoitin joka on kätevä talvinopeusrajoituksilla ettei tule vahingossa otettua sakkoja.
-
- Rattimajuri
- Viestit: 209
- Liittynyt: 07 Syys 2014 18:07
- Truck: Jonckheere B10M
- Location: Helsinki
Re: Taas rajoittimesta
Käytin ekassa viestissä väärää sanaa, eli hidastimella ei tämän asian kanssa todellakaan ole mitään tekemistä. Tämä laite hyydyttää menon 80-85 km nopeudessa.
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4445
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Taas rajoittimesta
Valittavissa oleva rajotin 80 tai 100. Kätsy, vielä ku ois no limits ja aavikkoperä!
-Koska sen voi tehdä myös itse-