Sivu 1/1

Taas rajoittimesta

Lähetetty: 27 Helmi 2015 18:33
Kirjoittaja Wowbagger
Alustan paprussa on UBGR, joka taitaa tarkoittaa utan begränsning eli ilman rajoitinta. Kojelaudassa kuitenkin on tällainen
rajoitin.jpg
rajoitin.jpg (181.16 KiB) Katsottu 3857 kertaa
ja ikävä kyllä toimii. Kun lähdin ajamaan Belgiasta, ajattelin että on jopa Volvoksi aivan v..n laama, mutta sitten älysin napata MAX asentoon ja meno äityi jopa 85 km tunnissa. Perä pitäis olla tehtaan mukaan 4.23 mutta ZF:n 6-vaihteinen splitterillä väittää maksiminopeudeksi reippaasti 100+ mitä mä en ikinä todellakaan tartte.

Silti rekisteriotteessa hidastimesta ei ole mainintaa, M1 sitä ei vaadi edes täällä, joten etinkö sivuleikkurit ja jakoavaimen ja ryhdyn nyppimään piuhoja ja toimilaitteita pois. Missä tulee tekninen tenkkapoo, kun lait ja säädökset ei haittaa?

Re: Taas rajoittimesta

Lähetetty: 27 Helmi 2015 19:47
Kirjoittaja Wonderi
Nopeudenrajoittimella ja hidastimella ei välttämättä ole tekemistä keskenään. Kuvassa lienee normaalin satasen rajoittimen lisäksi oleva alemmas säädettävä rajoitin joka on kätevä talvinopeusrajoituksilla ettei tule vahingossa otettua sakkoja.

Re: Taas rajoittimesta

Lähetetty: 28 Helmi 2015 17:59
Kirjoittaja Wowbagger
Käytin ekassa viestissä väärää sanaa, eli hidastimella ei tämän asian kanssa todellakaan ole mitään tekemistä. Tämä laite hyydyttää menon 80-85 km nopeudessa.

Re: Taas rajoittimesta

Lähetetty: 28 Helmi 2015 19:49
Kirjoittaja Reddewil
Valittavissa oleva rajotin 80 tai 100. Kätsy, vielä ku ois no limits ja aavikkoperä!