M: Invertteri 24V->230V 3000W siniaalto, älylaturilla.
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
M: Invertteri 24V->230V 3000W siniaalto, älylaturilla.
Nyt sähköasiat kuntoon, tällä teet fortumin veroiset sähköt autoosi. Toimii niin induktiohella kuin kahvenkeitinkin, kaikki mitkä kotonakin. Isäntä voi imuroija samalla ku emäntä ajaa pitkin maita ja mantuja!
Laitteen mukana tulee käyttöpaneli jolla saa päälle ja pois (piuhaa voi jatkaa lisää puh. joholla) ja koneessa on näyttöä mistä voi tiirailla kulutuksia jne. Valmistajan myöntämä vuoden takuu. Yhtään ei ole hajonnut, mutta kastunut on yksi ja siihen saatiin varaosat nopeasti ja kuntoon.
Vielä kertaus:
Eli laite kykenee tuottamaan 24V akkujännittestä jatkuvaa 230VAC verkkosähköä 3000W (hetkellistä 6kW) ja maasähkössä ollessa lataa akkuja älylaturilla, jossa ylläpitotoiminto. Kytketään siis maasähkön syötön ja auton sähköjen väliin, toimii silloin ns. UPS-periaatteella varmistaen katkeamattoman sähkönsyötön. Kaikessa yksinkertaisuudesaan aivan mahtava kapistus!
YV:llä lisätiedot, laita viestiä ja puhelinnumerosi niin soittelen sulle!
Laitteen mukana tulee käyttöpaneli jolla saa päälle ja pois (piuhaa voi jatkaa lisää puh. joholla) ja koneessa on näyttöä mistä voi tiirailla kulutuksia jne. Valmistajan myöntämä vuoden takuu. Yhtään ei ole hajonnut, mutta kastunut on yksi ja siihen saatiin varaosat nopeasti ja kuntoon.
Vielä kertaus:
Eli laite kykenee tuottamaan 24V akkujännittestä jatkuvaa 230VAC verkkosähköä 3000W (hetkellistä 6kW) ja maasähkössä ollessa lataa akkuja älylaturilla, jossa ylläpitotoiminto. Kytketään siis maasähkön syötön ja auton sähköjen väliin, toimii silloin ns. UPS-periaatteella varmistaen katkeamattoman sähkönsyötön. Kaikessa yksinkertaisuudesaan aivan mahtava kapistus!
YV:llä lisätiedot, laita viestiä ja puhelinnumerosi niin soittelen sulle!
- Liitteet
-
- Welcome.jpg (49.87 KiB) Katsottu 21413 kertaa
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Reddewil
- Vapaaherra
Re: 3000W siniaaltoinvertteri älylaturilla
Jos pukki skippas sun tarpeet ja villasukat ei ollukkaa niin hotit, niin tästä kova paketti joka lämmittää pitkään!
Hyvää vuotta 2014!
Hyvää vuotta 2014!
- Liitteet
-
- 02012014.jpg (12.78 KiB) Katsottu 22051 kertaa
-
- manu1.JPG (181.75 KiB) Katsottu 22063 kertaa
- ob_do
- Rattimajuri
- Truck: Kutter 7
- Member id: 211
Vaihakko viisnollakasiin? 

Perse edellä puuhun.
Scania Vabis/Kutter 7 '67***Nymans Komet '59***Mercedes-Benz SE260 '86***Desoto Firedome '57***Triumph Herald '66
Scania Vabis/Kutter 7 '67***Nymans Komet '59***Mercedes-Benz SE260 '86***Desoto Firedome '57***Triumph Herald '66
- Reddewil
- Vapaaherra
Meisseli ois komia, mutta 508 ei oo tarpeeksi virtaviivanen 

- ob_do
- Rattimajuri
- Truck: Kutter 7
- Member id: 211

Perse edellä puuhun.
- Reddewil
- Vapaaherra
Re: 24V 3000W siniaaltoinvertteri älylaturilla
Kaikillako on invertterit kunnossa?
Tästä nyt kun näitä taas on, kevät kun tulee niin jäät ilman ja jouvut olee kynttilän valossa =D
Tästä nyt kun näitä taas on, kevät kun tulee niin jäät ilman ja jouvut olee kynttilän valossa =D
- Reddewil
- Vapaaherra
Re: M: 24V 3000W siniaaltoinvertteri älylaturilla
Nostellaas tätäkin.
Nyt sähköasiat kuntoon ja autoon kunnon invertteri tästä! Voihan tällä varmistaa kodinkin sähkön syötön, tai mökille aggregaatin tai aurinkopanelijen kaveriksi!
Suurta tehoa ei kannata säikähtää, ei se sitä kokoajan tee, eli voi ihan tv:tä vaikka käyttää ja virtaa menee sen minkä tv käyttää, mutta samalla voit vaikka pestä pyykkiä ja käyttää mikroaaltouunia!
Nyt sähköasiat kuntoon ja autoon kunnon invertteri tästä! Voihan tällä varmistaa kodinkin sähkön syötön, tai mökille aggregaatin tai aurinkopanelijen kaveriksi!
Suurta tehoa ei kannata säikähtää, ei se sitä kokoajan tee, eli voi ihan tv:tä vaikka käyttää ja virtaa menee sen minkä tv käyttää, mutta samalla voit vaikka pestä pyykkiä ja käyttää mikroaaltouunia!
- Reddewil
- Vapaaherra
Hep!
Joko laitetaan?
Joko laitetaan?
- -KHS-
- Rattiamiraali
- Truck: Carrus 302
- Member id: 216
Kysymys:
Jos autossa on starttiakut ja hupiakut erikseen ja tämän kytkee hupiakkuihin, niin tarviikos silloin starttiakuille vielä erikseen älylaturin, vai osaako tämä hanskata myös starttiakut?
Ja toinen:
Inverter specification / input-kohdassa luetellaan jänitteet 12v, 24v ja 48v. Osaako tämä yksi ja sama murikka nuo kaikki jännitteet, vai ovatko nuo tiedot rinnakkaismalleille?
Jos autossa on starttiakut ja hupiakut erikseen ja tämän kytkee hupiakkuihin, niin tarviikos silloin starttiakuille vielä erikseen älylaturin, vai osaako tämä hanskata myös starttiakut?
Ja toinen:
Inverter specification / input-kohdassa luetellaan jänitteet 12v, 24v ja 48v. Osaako tämä yksi ja sama murikka nuo kaikki jännitteet, vai ovatko nuo tiedot rinnakkaismalleille?
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta, tai odottaa seuraavaa.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Ajo- ja huumoriakkujen väliin erotusrele. Latausjännite kytkee releen avulla akustot toisiinsa. Eli yhdellä pärjää.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- pelti
- Kansleri
- Truck: Hymer camp
- Viesti:
Ja siis itellä niin, että kun starttiakkujen jännite nousee tarpeeksi, ne alkaa ladata tuon releen kautta hupiakkuja, eli älylaturi on kiinni starttiakuissa.
Veikkaan, että noi eri jännitteet on kaikki eri laitteita. Eli valittava laite jännitteen mukaan.
Veikkaan, että noi eri jännitteet on kaikki eri laitteita. Eli valittava laite jännitteen mukaan.
peltiliiteri.com
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Kiinteä sisääntulojännite. Minulla on 24v malli. 12v mallilla saa laittaa 3kW koneeseen melko reilun paksuiset sisääntulokaapelit.
- Reddewil
- Vapaaherra
joo 12, 24, 48 volttiset on eri laitteita. 24V on helpoin mutta 12V mallejakin on muutamilla ja yksi 48V on menny kans.
Mutta nyt ei löydy kuin tuota 24V mallia.
Ja jos haluaa käyttää hupiakkuja starttiakkujen rinnalla niin suosittelen erillistä erotusrelettä, sea blue vai mikä se oli se hyvä malli?
Mutta nyt ei löydy kuin tuota 24V mallia.
Ja jos haluaa käyttää hupiakkuja starttiakkujen rinnalla niin suosittelen erillistä erotusrelettä, sea blue vai mikä se oli se hyvä malli?
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Blue Sea. Ei yhtään nappulaa eikä vipua. Todella toimintavarma rele.
- Lahti32
- Vapaaherra
- Truck: Jäämeri Express
Motonetistä löytyy tuo rele
Tulevaisuus on sähköinen
- Reddewil
- Vapaaherra
12V marineosastolta biltsistä! On Isossa ducatossa ja on pelannu, mut vaan 120A mutta siis riittää todellakin!
-
- Kippari
- Truck: Volvo B9M Carrus 301
Mulla olis tarve, laitas numeroo yv.nä
Son viimenen Tissiposki kenen takaa ei tuu ketään...
- Reddewil
- Vapaaherra
Re: M: Invertteri 24V 3000W siniaalto, älylaturilla.
Viimestä vaille loppu taas!
- Reddewil
- Vapaaherra
Yks ois vielä vapaana...
- Reddewil
- Vapaaherra
Huh, että se on painava ku siirsin jaloista pois. Osta osta, nyt vapputarjous että saan kylppärikamaa ostettua. 800e.
-
- Renkaiden potkija
- Truck: volvo b10 bussi
moikka olis invertterin tarvetta mistä olet oman hommannu ja merkki jos viittit soita 0505752993
- Reddewil
- Vapaaherra
Tämmösiä tulee nyt pari tarjolle taas. Jos on nopea niin saa kun laittaa yv:tä hetimiten!
- Reddewil
- Vapaaherra
Re: M: Invertteri 24V->230V 3000W siniaalto, älylaturilla.
Tiedoksi tilanneille:
Invertterit on tilattu mutta viivästys johtuu taas ja kerran kiinan päästä. Sitten kun ne joku saa lähtemään niin tulevat viikossa kotipostiin. Pahoittelen tilannetta, kaiken maailman lapsia syntyy ja pitää matkustaa sairaalaan jne jne.
Noh mutta Voitte jo rakentaa muuten valmiiksi ja nakkaa vaan inversion paikolleen ja sit onkin kaikki valmista!
Invertterit on tilattu mutta viivästys johtuu taas ja kerran kiinan päästä. Sitten kun ne joku saa lähtemään niin tulevat viikossa kotipostiin. Pahoittelen tilannetta, kaiken maailman lapsia syntyy ja pitää matkustaa sairaalaan jne jne.
Noh mutta Voitte jo rakentaa muuten valmiiksi ja nakkaa vaan inversion paikolleen ja sit onkin kaikki valmista!
- Reddewil
- Vapaaherra
Re: M: Invertteri 24V->230V 3000W siniaalto, älylaturilla.
No niin. Kaikki halukkaat saavat vehkeensä näillä hetkillä. Olen laittanut maililla seurantakoodit. Posti kulkee ja kusti polkee, jos on ongelmia niin ilmoita heti. Nämä oli ja meni näin, jos halajat omaa, niin ota yhteyttä yv:llä...
Edit: Ilmeisesti YV:t ei ole lähteneet minnekkään... Seurantakoodeista katsoessa laitteet ovat jo kohdepaikkakunnilla...
Edit: Ilmeisesti YV:t ei ole lähteneet minnekkään... Seurantakoodeista katsoessa laitteet ovat jo kohdepaikkakunnilla...