Eli esim. toi ovien avausmekanismi, se paineilma härdelli oven päältä... kauppaan saa halutessaan ne pystytangot mihinkä ovet tulee kiinni+ ovet (niistä on purettu kyllä lasit pois ja toinen lasi päätti hajota irroittamisen jälkeen

Kaikea en "jaksa" kuvata mutta nurkissa pyörivää tavaraa on muutakin.
Muutama luukku lukkomekanismeineen, kylkilistoja, takaikkuna, noi orggis alumiinipeltiset "takakulmat" (alaosat) pyöränkaari "kumilevikkeet" +niihin ne alumiinilistat jolla ne tulevat kiinni... Kaiken maailman "purku" rääsää mitä/mitkä eivät enää mene mulla käyttöön ja joutavat pois jaloista pyörimästä.
Sitten olis tommonen "vähän isompi" levylämmön vaihdin...(vai mikä se ny oli ) Oon pikkusen huono hinnoittelemaan noita romuja mutta uskoisin että esim kylkiluukut voisin myydä vaikka "alumiinin romu" kilo hinnalla (sisältää siis myös ne lukkomekanismit ja tiivisteet, suurimmaksi osin ehjiä ) Ja tolla levylämmön vaihtimella tarttis 200€ saada...(ovatten kuulema kalliita, mene ja tiedä...mä en tiiä) hinnoista kyllä varmaan päästään yksimielisyyteen jos tarvetta ilmenee ja minulla sattuu kyseinen tavara olemaan ns.ylimääräisenä...
Parhaiten tavoittaa puhelimella ilta-aikaan
Ja numero josta tavoittaa.
nol viis nol 530 neljä kolme 60
Harri