Voi poistaa, kamat kasassa.
-
- Rattimajuri
- Truck: Jonckheere B10M
Voi poistaa, kamat kasassa.
Pöydän molemmin puolin pitäisi saada penkit ja täkäläisillähän niitä luulis olevan joka liiterissä ja niiden takana kans. Jos kätisyyksissä on eroja, niin vasen- ja oikeakätisiä molempia 1 kpl. Mielellään lattiaan ruuvattavaa mallia ja turvavöillä. Ihannetilanne olisi kunnossa oleva verhoilu jollain hillitymmällä sävyllä ja toimivat mekanismit. Pyytää voi tietenkin kunnon mukaan.
Rahtiin en haluais sijoittaa suurempaa summaa, kun kokonaiskustannukset ratkaisee. Tavalla tai toisella ne pitäisi kuitenkin saada pääkaupunkiseudulle. Ellei myyjä itse satu kulkemaan täällä päin, niin liikun pikkuauton kanssa jotakuinkin Hki-Lahti-Seinäjoki-Vaasa linjasta länteen epäsäännöllisin väliajoin. Mitä pohjoisemmaksi tai idemmäksi mennään, niin sitä harvemmin sinne eksyn.
Tarjota voi vaikka yv:nä.
Huom. Muokkasin otsikkoa ajankohtaiseksi.
Rahtiin en haluais sijoittaa suurempaa summaa, kun kokonaiskustannukset ratkaisee. Tavalla tai toisella ne pitäisi kuitenkin saada pääkaupunkiseudulle. Ellei myyjä itse satu kulkemaan täällä päin, niin liikun pikkuauton kanssa jotakuinkin Hki-Lahti-Seinäjoki-Vaasa linjasta länteen epäsäännöllisin väliajoin. Mitä pohjoisemmaksi tai idemmäksi mennään, niin sitä harvemmin sinne eksyn.
Tarjota voi vaikka yv:nä.
Huom. Muokkasin otsikkoa ajankohtaiseksi.
Viimeksi muokannut Wowbagger, 29 Syys 2015 16:42. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Re: O: Kaksi penkkiparia, mielellään turvavöillä.
Paljonkos penkit sais maksaa Lahden seudulta itse noutaen? Ja mikä olis väritoive? Vastata kannattaa s-postiin hile6363@gmail.com tai 044-5227104.
Valmet 500 vm:70, MF35 vm:62, Ferguson TEA20 vm:54 Valmetin Kone, MB190 off-road maasturi, Transit 100 vm00, 40kg velttoa vahtikoiraa vm12, Ym:kaikkea busseista pelastettu tavaraa.
-
- Kuski
- Truck: jumbostar
- Member id: 224
Multa saat penkit vitosen kappale = 20€ neljä paikkaa - mikäli tallissa olevissa vain on vyöt. Ulkoa en muista.
Penkit Akaassa, jos kiinnostaa, eivätkä mielestäsi kalliita niin soita.
044-7300500
Penkit Akaassa, jos kiinnostaa, eivätkä mielestäsi kalliita niin soita.
044-7300500
- neppi
- Vapaaherra
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
Multa saat vitosen ku haet penkit. Turvavöistä ei nyt just varastokirjanpito kerro.
Jos tuut äkkiä hakee, saat kaupanpäälle vielä litran tuoremehua.
Jos tuut äkkiä hakee, saat kaupanpäälle vielä litran tuoremehua.
- Selfie
- Kokenut kuljettaja
- Truck: Ausvits-express
Tämä viimeisin Berkhof-rakentaja "mylly" tarjosi myös turvavyöllisiä penkkejä tuolla topicissaan.
Nyt olen PA, mutta on bussi, sitä ei meiltä kukaan vie (jos ei sitten vouti...)
-
- Rattimajuri
Tää ilmoitus on päässyt vähän unohtumaan ja virulaiset tarjosi priimajakkaroita plkkahintaan. Menin kattoon ja kävi kuten tavallisesti. Ilman turvavöitä niitä löytyy kivasti, mutta paikallinen katsastus on sitä mieltä, että vessassakin pitää olla nelipistevyöt. Otan yhteyksiä, vähän paremmalla ajalla. Sen uuden Berkhofin jakkarat oli aika iloisen väriset ja mä en ole iloinen
- neppi
- Vapaaherra
Mulla on ankean harmaat. Sopinee sulle?
-
- Rattimajuri
Väri kuulostaa hyvältä. Kai niihin saa jotenkin ruuvattua vyöt. Sovitaan yv:nä haku, oon esim. tää vkl pe-su kotimaassa.neppi kirjoitti:Mulla on ankean harmaat. Sopinee sulle?
- neppi
- Vapaaherra
On niissä ollu vyöt. Osassa saattaa olla vieläki. Tuu käymään. Saattaa olla, et saat muutaman penkkiparin myös varaosiksi. Osaan olla höveli.
- kulkuri
- Kansleri
oliskohan se katsuri sittenkin oikeassa
joihinkin kun on elämän aikana osunut paikalla niin erikoinen henki siellä on leijunut ilmassa
joihinkin kun on elämän aikana osunut paikalla niin erikoinen henki siellä on leijunut ilmassa
- Liitteet
-
- image.jpg (84.91 KiB) Katsottu 15647 kertaa
-
- Rattimajuri
Kuskin paikalla mulla on vyöt, joten kai se ois kiva laittaa muillekin.
-
- Ajoneuvos
- Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Deathproof- elokuva tuli nyt mieleen tästä
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
-
- Rattimajuri
Berkhofin Kausalan toimiston varastosta löyty lähes uudenkarhea rakennussarja mukavan ankean värisiä jakkaroita, joiden runko sattui vielä olemaan samaa vogelsitzen sarjaa, mitä mun ainoa penkkipari. Turvavöiden varastosaldo oli lähellä nollaa, joten nyt on haussa sellaset. Jos joku haluaa väkisin myydä penkit mukaan, niin mä teen niistä puutarhatuolit.
- pelti
- Kansleri
- Truck: Hymer camp
- Viesti:
Mun lantiövyöt tuli kannelmäestä Turvavyö Oy:stä. Ne teki mittojen mukaan. Niissä on isot lenkit päässä (mahtuu pujottamaan sen toisen pään lukkoosan siitä läpi), joten laitoin lenkin runkoputkesta ympäri. Makso muutaman kympin.
peltiliiteri.com
- neppi
- Vapaaherra
Unohin antaa sulle leivän mukaan. Sun pitää tulla uudestaan.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Multa löytyy "neppi":n penkkien vöitä. "Wowbagger" voi napata ne kylkiäisenä, kun ostaa Mesen....
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- neppi
- Vapaaherra
AINII nyt kun katson varastokirjanpidon oikeasta sarakkeesta niin totta, Vihdin sivukonttorissa näyttää plussaa!
Vaihdatko sen Mersun niihin vöihin?
Vaihdatko sen Mersun niihin vöihin?
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Koko varallisuuteni perustuu varastoarvoon. Eilen vaihdoin päärynän luomuporkkanaan. Ja tämä tarina on tosi.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- Pukaatti
- Vapaaherra
- Truck: volvo b10m dp carrus
- Member id: 244
eiks se ollu mehuu?neppi kirjoitti:Unohin antaa sulle leivän mukaan. Sun pitää tulla uudestaan.
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
-
- Rattimajuri
Re: O: Kaksi turvavyöparia, mielellään ilman penkkejä
Joo. Ensin puhuttiin viidestä eurosta, sit oli juttua mehusta. Kun perävalot oli jo kadonnu näkyvistä, niin kirjotetaan jostain leivästä. Mihin tämä maailma on menossa? Mulle ois riittäny vaan ne penkit ja nyt mä vaan ajattelen, että mitä kaikkee unohtu.
Kävin joitakin vuosia sitten lentokonepurkaamolla jossain Lontoon ja Bristolin välimaastossa. Sieltä löytyis vaikka mitä bussinrakentajalle. Varsinkin lantiovöitä, kassikaupalla ja menossa roskikseen. Jotkin palikat maksaa vielä mielettömän paljon, mutta aika paljon on niille hyödytöntä. Olihan mulla ajatus laittaa klinikkaankin ykkösluokan nahkapenkit, mutta sitten katsoin kukkaroon. Hyväkuntoisilla penkeillä on vielä hintaa. Ajatus tuli mieleen, kun täällä virossa Edelraudteen ykkösluokkaan oli jonkun väännön kautta päätyneet Estonian Airin Boeingin siniset nahkapenkit. Olihan niissä kaikennäköistä ylimääräistä, mutta ihan kivat silti. Sieltä purkaamosta löytyis muuten vaikka alipainevessa.
Iltalääke vaikuttaa vielä, mutta niitä turvavöitä muistan kuitenkin kysellä?
Kävin joitakin vuosia sitten lentokonepurkaamolla jossain Lontoon ja Bristolin välimaastossa. Sieltä löytyis vaikka mitä bussinrakentajalle. Varsinkin lantiovöitä, kassikaupalla ja menossa roskikseen. Jotkin palikat maksaa vielä mielettömän paljon, mutta aika paljon on niille hyödytöntä. Olihan mulla ajatus laittaa klinikkaankin ykkösluokan nahkapenkit, mutta sitten katsoin kukkaroon. Hyväkuntoisilla penkeillä on vielä hintaa. Ajatus tuli mieleen, kun täällä virossa Edelraudteen ykkösluokkaan oli jonkun väännön kautta päätyneet Estonian Airin Boeingin siniset nahkapenkit. Olihan niissä kaikennäköistä ylimääräistä, mutta ihan kivat silti. Sieltä purkaamosta löytyis muuten vaikka alipainevessa.
Iltalääke vaikuttaa vielä, mutta niitä turvavöitä muistan kuitenkin kysellä?