Sitten seurasi lyhyt historiikki sisältäen parhaita paloja auton sirkusurasta artisteineen. Oli kuulemma sen verran kovaa settiä

Taitaa lätkästä suoraan ajokieltoa puuttuvasta pätevyydestä.Rosvolinna kirjoitti:Montakohan päiväsakkoa tuosta puuttuvasta ammattipätevyydestä saa, kun vie pikkututtua mutkamäkeen? Ei nuo viisi kurssipäivääkään ihan ilmaisia ole.
Tarkkaa hintatietoa mulla ei ole mutta mahtaa silti tulla halvemmaksi käydä nuo koulutuspäivät, jos on perustason pätevyys? kuitenkin vain 5pv/5v.AtAi kirjoitti: Joten kannattaa harkita kovasti kaluston vaihtamista m1-luokkaan kuuluviksi. Alkanu kummasti tulee näitä d(1)-kortin vaativia viimeaikoina myyntiin.
Trafin sivuilta, naks pois ajosta 4e ja meni 2min aikaa. Toki jos huomenna haluat lähtä ajelee niin pitää odottaa postista uusi ote josta saa tarkistenumeron.Rosvolinna kirjoitti:M1-autoksi vaihtaminen ei tulee kyseeseen tapauksessani. Toi liikenteestäpoisto ja takaisin laittaminen vaikuttaa aivan liian monimutkaiselta. Haluan ajaa autollani päivittäin tai kerran kuukaudessa - You never know.
Tällä hetkellä tuon katiskani vakuutuskulut ovat 65% bonuksella todella pienet ja auto voi olla liikennekäytössä ympäri vuoden.
on se muuten ihme juttu noi pakolliset liikennevakuutukset ,ostin 1100sen mopon ja sen vakuutushaitari oli 270 €-1000 € ja oma vakuutusyhtiö ei muuten pystynyt tässä tapauksessa kilpailemaan 506 € tarjouksellaRosvolinna kirjoitti:No tuon Rölli D1 linja-auton vakuutuskulut ovat karkea 1-2eur per päivä. Tuo "reddewil" 2250eur / vuosi kuulostaa hieman riistolta. Muutama vuosi sitten, kun kilpailutin niin hintahaitari oli 700-2600eur.
Pari viikkoa sitten pankkini halusi antaa tarjouksen kaikista ruokakuntamme vakuutuksista. Ei pystynyt parempaan ainakaan tuon linja-auton osalta. Vakuutukset pysyivät entisessä firmassa.
Sakkolaskurin mukaa oikeudetta ajaminen 20 pvä sakkoa +-2. Aikalailla justiinsa sama määrä mitä itellä makso nuot viisipäivääRosvolinna kirjoitti:Montakohan päiväsakkoa tuosta puuttuvasta ammattipätevyydestä saa, kun vie pikkututtua mutkamäkeen? Ei nuo viisi kurssipäivääkään ihan ilmaisia ole.
mulla täydet bonukset kahes linja-autos ja vakuutusmaksut osakaskolla alle 300 € / v / kpl ,ei muuten ole kukaan pystyny tarjoomaan halvempia ,vaikka olen muutamaa hinnoittanuRosvolinna kirjoitti:No tuo oli 2010 vakuutusta otettaessa 700eur/vuosi. Nykyään on päälle tonnin, mutta bonukset ovat kohdallaan ja maksuja pudottaa joku diili kaikista vakuutuksista tai jotain....
Tutkin hieman dataa puolen vuoden jaksolta. Eli osakasko 65% bonuksilla kanssa selviän 500eur/vuosi. Ei viitsi tuota liikennekäytöstäpoistoa ihan joka viikko tehdä.
Mulla on henkilöauto 25% bonuksilla ja siitä maksan enemmän vuodessa. MB:n vakuutus on samoissa henkilöauton kanssa, mutta Mese on telakalla = ei kerää bonusta, eikä käy lompakolla.