Piirturin tarkistus kustannustehokkaasti Lohjan seudulla?
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Piirturin tarkistus kustannustehokkaasti Lohjan seudulla?
Jep. Olisiko jollain vinkata missä kannattaisi ohuella lompakolla minibussin piirturi leimata ja paperoida?
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Re: Piirturin tarkistus kustannustehokkaasti Lohjan seudulla?
Toimenpide ainakin täälläpäin hinnat vakiintunut kestää tark 5-50 min , kertahinta n150€ pelkkä tark ja nopeudenrajoitinRosvolinna kirjoitti: ↑25 Touko 2020 12:08 Jep. Olisiko jollain vinkata missä kannattaisi ohuella lompakolla minibussin piirturi leimata ja paperoida?
50-70€ ollut viimevuonna., muisteen veteraaniporukassa oli luvan/ välineiden omistaja.
Muutamat katskonttorit tekee ainakin nopedenraj testejä, ehkä piirturitark, kysymällä.
- Jokelan linja
- Rattiamiraali
- Truck: Scania bf86s Lahti10
- Member id: 200
Yllättävää kyllä, Traficomilla on tällaiseen melko toimiva haku.
Hintaahan tuo ei kerro, mutta soittamalla varmaan selviää.
https://korjaamot.trafi.fi/

Hintaahan tuo ei kerro, mutta soittamalla varmaan selviää.

https://korjaamot.trafi.fi/
-
- Ajoneuvos
- Truck: scania k114 carrus
Lahden piirturihuolto hoiti meidän piirturiremontin, kalibroinnin ja todistukset erittäin hienosti. kaveri tiesi justiinsa mitä teki, hoiti työn "heti" eikä hintakaan päätä huimannut.
minä pelkäsin aivan turhaan kääntyä ammattiavun puoleen
Suomessa on kuulemma enää 5 tai 6kpl piirturinKORJAUSluvat omistavaa korjaamoa. nopeudenrajoittimet ja piirturit saa toki tarkistaa moni muukin korjaamo.
meillä vaan lakkasi kilometrit kertymästä ja Paimelan "vaihtolaite" oli valmiiksi rikki...
minä pelkäsin aivan turhaan kääntyä ammattiavun puoleen

Suomessa on kuulemma enää 5 tai 6kpl piirturinKORJAUSluvat omistavaa korjaamoa. nopeudenrajoittimet ja piirturit saa toki tarkistaa moni muukin korjaamo.
meillä vaan lakkasi kilometrit kertymästä ja Paimelan "vaihtolaite" oli valmiiksi rikki...