Moro,
Tässä on projekti alkamassa ja tarkoin on tullut tutkittua eri määräyksiä.
Foorumia kun lueskelee, tuntuu olevan aika kirjavaa käytäntö eri katsastuskonttoreilla.
Google haulla "Katsastajan Käsikirja 2008 "
Löytyy mm tietoa siitä, mitä varausteita on minäkin vuotena rekisteröityihin autoihin vaadittu
Mistä tietoa katsastusmääräyksistä
-
- Rattimajuri
- Truck: Star M1 matkailuauto
Mistä tietoa katsastusmääräyksistä
Kori: Erikoiskori Star 11, Iisalmi
Runko: MB O 814DA
Moottori: MB 364 LA 4000cm3
M1 Matkailuauto
Runko: MB O 814DA
Moottori: MB 364 LA 4000cm3
M1 Matkailuauto
- only4pro
- Vapaaherra
- Truck: Volvo B58 Falcon 430
Re: Mistä tietoa katsastusmääräyksistä
Terve,
helpoiten pääset kun käyt konttorilla kyselemässä, niin ei tule yllätyksiä. Jos konttori ei halua auttaa, niin kannattaa vaihtaa konttoria.
konttori = katsastusasema
helpoiten pääset kun käyt konttorilla kyselemässä, niin ei tule yllätyksiä. Jos konttori ei halua auttaa, niin kannattaa vaihtaa konttoria.
konttori = katsastusasema
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Joo paras on kun käy juttelemassa tulevan katsastajan kanssa niin on samalla aaltopituudella kun h-hetki koittaa. Määräyksiä on, mutta kun tulkitsijoita on niin monta ja tappelemaan ei viitsisi alkaa vaikka olisikin itse oikeassa. Etukäteispehmityksellä ja neuvottelulla menee kivuttomimmin.
Itse menen ensi viikon alussa juttelemaan (lähes 100km:n lenkki) että montako sänkyä täytyy olla ja tuleeko ne otteeseen ja kyselen mitä Hän vaatii muuten olevan. Keittolevyn ja sängyt laitan, 8 penkkiä on jo, ja nämä pitäisi riittää M1:een.
Itse menen ensi viikon alussa juttelemaan (lähes 100km:n lenkki) että montako sänkyä täytyy olla ja tuleeko ne otteeseen ja kyselen mitä Hän vaatii muuten olevan. Keittolevyn ja sängyt laitan, 8 penkkiä on jo, ja nämä pitäisi riittää M1:een.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- PekuMAN66
- Rattimajuri
- Truck: Ex-Volvo B10M
Juttelin juuri eilen yhden kaverin kanssa, joka oli käynyt varmistamassa konttorilta jossa katsastelee autonsa, niin matkailuauton minimivarusteet. Katsastusmies oli sanonut että ei tarvi olla kiinteä se keitin, mut kun meni sitten sovittujen varusteiden kanssa LT volkkariaan näyttämään, ja osui eri mies joka totesi ensitöikseen että "nimenomaan KIINTEÄ keitin". Kumma että jotkut katsastusmiehet ovat niin pihalla näistä, vai kiusallanko opastavat miten sattuu???
- KajNyy1
- Vapaaherra
- Truck: B10M, Ajokki 7000
- Member id: 061
- Viesti:
Minulle sanoi yrittäjä joka työkseen rakentaa matkailuautoja "älä koskaan anna toisen miehen katsastaa kuin sen joka antoi sinulle neuvon" Näyttää pitävänsä paikansa edelleen PekuMAN66 kokemuksen perusteella.PekuMAN66 kirjoitti:Juttelin juuri eilen yhden kaverin kanssa, joka oli käynyt varmistamassa konttorilta jossa katsastelee autonsa, niin matkailuauton minimivarusteet. Katsastusmies oli sanonut että ei tarvi olla kiinteä se keitin, mut kun meni sitten sovittujen varusteiden kanssa LT volkkariaan näyttämään, ja osui eri mies joka totesi ensitöikseen että "nimenomaan KIINTEÄ keitin". Kumma että jotkut katsastusmiehet ovat niin pihalla näistä, vai kiusallanko opastavat miten sattuu???
KajNyy1
B10M runkono 65, Ajokki 7000 vm -80
https://picasaweb.google.com/108494370080971186320
B10M runkono 65, Ajokki 7000 vm -80
https://picasaweb.google.com/108494370080971186320