Lahti 32 on reissannu nyt parituhatta kilsaa suomia ristiin rastiin. Pääosin bussi on pelannut loistavasti eikä tielle ole jääty. Kuuma on kyllä ollut, ilmastointilaitetta ollaan haaveiltu.

Ongelmaksi on muodostunut ilmajouset kun jostain vuotaa paine alas, bussi kallistuu parkissa melkoisen kalleelleen. Kun laittaa käyntiin ja paineet on 6-8 barin luokkaa ollaan taas suorassa. Sitä minä ihmettelin että kun painetta ei oo bussihan makaa lehtijousien päällä, semmonenhan tuo B58 on. Takana lehtijouset ja neljä ilmapussia ja edessä lehtijouset lisättynä kahdella ilmapussilla. Pitäishän sen silloin silti olla suorassa jos kaikki ilmapussit on tyhjät. Muttaku köllöttää kyljellään.

Onko molemmilla puolilla oma painepiiri vai onko kaikki ilmapussit samassa piirissä?
On tietenki sekin mahdollisuus että tuli rakenneltua painoa enemmän toiselle puolelle, pitäis puntarilla sekin katsoa.
Muistuu mieleen hauska juttu kahdesta toribussista jotka kerran päivän päätteeksi parkkeerasivat hotellin pihaan aivan vierekkäin. yön aikana ne kallistuivat toisiaan vasten ja aamulla oli toisen auton sivupeili räsähtänyt toisen ikkunasta sisään....

Meillä menee vain veri päähän ja yläsängystä vyöryy alas jos ei etukäteen asiaa mieti...