delta 200 *purettu*

Kerro omasta projektistasi
mikko
Ajoneuvos
Truck: 1968 Vanaja Ajokki

Re: delta 200

Viesti Kirjoittaja mikko »

laitan vittuillessani mustaa, helpompi amatöörin hitsata.. jätän styroksit kuitenkin laittamatta ku tohon kohtaan tulee niin nasakka lämmön ja kosteuden lähde.. mut luulen et jos järjestän vähän alkuperäistä paremman ilmanvaihdon, ni kestää seuraavat parikymmentä vuotta kuitenkin.

pitäis lähteä ostamaan palkkia, ei tosin tohon takaseinään vaan matkustamon pöytien runkoja varten. ja jos vaan ehtii hitsaamaan, ni samalla valmistuis jääkaapille tukeva teline.

noi takaseinän ja tavaratilan lattian hitsaamiset jäävät ensi vuoteen.. ei riitä nyt syksylle aika millään noin mittavalle projektille. ehkä jos olis tuuria, ja joku kollega veis miun talvilomaviikolla jonkun yhtiön auton vaik lappiin, ni olis sit hallissa tilaa tehdä. tai sit kesälomalla taivasalla..

onneks en oo asettanu vähäisimpiäkään dead lineja itselleni ton valmistumisen suhteen. tai oon puhunu et parin vuoden päästä saunotaan. mut ei kyl tuota tuskaa lipsua siitäkään.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Reddewil
Vapaaherra
Truck: Tukato & FM
Member id: 037

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Juu juu mustaa, mutta rhs-palkkia 40x40 60x40 ym... Kyllä se kestää vähintään sen mitä vanhat, kun maalaat palkit, tuossakin on ollu varmaan vain kotelosuoja palkin päällä tai joku vaha. Tai sitten maali varastorasvojen päällä! Kyllä sinne eriste kannattaa laittaa, hikoilee se pelti muuten kahta kauheemmin, palkkien hikoilua ei oikein voi estää, joten maali pintaan ja kotelosuoja sisään.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
mikko
Ajoneuvos

neitsytmatka tehty. auto toimi parisataa kilometriä moitteitta. kaverin paripäiväiset syntymäpäiväjuhlat olivat oikein hauska matkakohde.

juolahti mieleen tuokiokuva lauantai-illan saunasta. tuntematon mies aloittaa keskustelun,

-ihan oikeasti.. kuinka idiootti pitää olla, et tulee tänne linja-autolla? täytyy olla päässä vikaa.
-oon ihan samaa mieltä.
-eiku ajattele nyt, millä tavalla pitää olla sekaisin et ylipäätään hankkii itselleen linja-auton?
-oon tässä miettiny ihan samaa.
-kenen vitun uuvatin bussi se edes on.
-se on minun.
- ...
-vittuile vaan.
-(vähän vaikeana) en minä sitä sillä tavalla tarkoittanut..

miun toisella puolella istunut mies räjähti tässä vaiheessa nauramaan, itse päätin lähteä vilvoittelemaan.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Bussiton
Vapaaherra
Member id: 015

Viesti Kirjoittaja Bussiton »

Justtt :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
mikko
Ajoneuvos

no niinhän siinä kävi, että kahdestakin syystä tästä laitteesta luovuin. lämpimät muistot jäi hetken kestäneestä yhteisestä taipaleesta kuten jo toi edellinenkin tähän ketjuun kirjoittamani viesti taas toi mieleen.

näin muuten sattumalta sitä tuntematonta miestä ku ton mainitun kaverin kanssa tampereen yöelämässä jokin aika sitten liikuttiin. otin huvittuneena saunakohtaamisen puheeksi, mies loihe selittämään, -"en olisi haukkunut sinua jos en olisi ollut tietämätön.." taas sai nauraa.

kuitenkin, joitain aikoja sitten ilmestyi myyntiin paremmalta vaikuttava kulkuriaihio. se on oikeastaan aika perinteikäskin, rakennettu kertaalleen jo aikapäiviä sitten.

sit tulikin kiire hankkiutua eroon tosta deltasta, että saa tulokkaan mahtumaan pihaan. suht kivuttomasti tekikin kauppansa. viron pojat hakivat käteisellä pois hyvän moottorin takia, myyvät vanhaa kalustoa osina afrikkaan.

uus auto on osin jo maksettu, avaan uuden viestiketjun kunhan saan sen haettua omaan pihaan.

ainiin.. mukavuudenhalu on se toinen syy, ei miuta kiinnosta ihan niin helvetisti hitsailla et puolta autoa tekisin uusiks.
Vastaa Viestiin