scania superstar

Ajoneuvon alustan teknisiset jutut, huoltovinkkejä jne.
öynappi
Kuski
Truck: Scania 112 Kutter
Member id: 096

scania superstar

Viesti Kirjoittaja öynappi »

:shock: tervehdys,pikku ongelma ilmeni tuossa kun mallasin tuota suihkukaapin alustaa tähän superstariin niin ei mallaa kovin hyvin paikoilleen.kaikki ongelmat mitä vain voi tulla eteen niin tuli :evil: ongelma ratkeaisi kun toisen runkoputken muuttas sijansa sivuun et sais kaukaloa laskettua tavaratilaan,mitähän katsastus-setä sanois kun vaan tekis pätkän uutta viereen ja sit sahais alkuperäisen pätkän pois.sehän on jollain tapaa kantavaa osaa että paranisko tehä vai laittaako tallin nurkkaan et pääsee suihkuun kun aina pitää kanikkaa ruuvvata :D
R.E.T.K.U.T = Jaana ja Jari[/size]
Reddewil
Vapaaherra
Truck: Tukato & FM
Member id: 037

Re: scania superstar

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Laita tallin nurkkaan =) Ei ku tuossa tapauksessa itse käyttäsin tervettä maalaisjärkeä, palkki pois ja viereen, alle, sivulle vähintään riittävästi uutta. Toki noin kai ei saisi tehdä, kun pitäs hyväksyttää ja laskea varmaan kolmeen kertaan, mutta jääkö tuo näkyville?
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Lahti32
Vapaaherra
Truck: Jäämeri Express

Viesti Kirjoittaja Lahti32 »

Kuka kyselee? Onhan noita käytäviä levennetty melkein joka kulkurista. Onko muuten kellään katsastusmies kurkkinut sivuluukkuihin edes. Ei kai niitä oo koskaan leimalla auottu ainakaan meilläpäin
Tulevaisuus on sähköinen
öynappi
Kuski
Truck: Scania 112 Kutter
Member id: 096

Viesti Kirjoittaja öynappi »

Reddewil kirjoitti:Laita tallin nurkkaan =) Ei ku tuossa tapauksessa itse käyttäsin tervettä maalaisjärkeä, palkki pois ja viereen, alle, sivulle vähintään riittävästi uutta. Toki noin kai ei saisi tehdä, kun pitäs hyväksyttää ja laskea varmaan kolmeen kertaan, mutta jääkö tuo näkyville?
:D jeps,näin minäkin sitä pähkäilin,vanhan palkin alle uutta rautaa hetipiti liimalla kiinni ja sitten orkkis putki laikalla pois :) ja jo vain alkaa allas mahtumaan. :P
R.E.T.K.U.T = Jaana ja Jari[/size]
Vastaa Viestiin