Terve vaan kulkurit
-
- Apukuski
- Truck: Scania 112, Falcon
Terve vaan kulkurit
Tässä uusi kirjautuja joukkoonne. Ensiksikin on sanottava, että kyllä teillä on hienoja pelejä, ei voi muuta kuin ihailla. Toivottavasti pääsen joskus kurkistamaan sisätiloihinkin mahtavia tilaratkaisuja ihailemaan. Noita kuvia katsellessa meni eka iltana pikkutunneille asti, enkä päässyt kuin vasta alkuun. Riittää noissa kuvissa ajankulua varmaan viikoksi ainakin. Onko muuten porukassa muusikoita ja joko mahdollisesti oma bändikin? Tapahtumakalenteri näytti toisaalta mukavalta, mutta päällekkäisyyksiä oli heti havaittavissa omassa kalenterissa- sitä kun on niin monessa mukana, mutta jospa sitä johonkin ehtis paikalle. Pikaisesti luettuina noita aiheita oli hienoa havaita, että kavereita kannustetaan, eikä lannisteta, se on hienoa se ja oikeastaan parasta antia porukkahengelle. Vinkkien ja ohjeiden saaminen, sekä antaminen on harrastamisen suola. Toivottavasti itsekin voisin jossain muotoa olla jollekin avuksi tai jotenkin kantaa korteni kekoon. Jos liikutte Kajaanissa päin, olisi tosi hienoa moikata joko meidän pihassa tai vaikka jollakin huoltoasemalla. Ja tämän hetkisen kulkurini alkutaival löytyy helpoiten googlettamalla LauriKalleEemeli-888. Aurinkoista kevättä kaikille - nähdään. T.triplakasi
- j0ri
- Rattiamiraali
- Truck: K112-Lahti 450 Eagle
Re: Terve vaan kulkurit
Kyllä olet itsesi sotkenut hyvään harrastukseen, tervetuloa!
Ja erinomainen valinta aihioksi
Näyttäisi olevan 12 metrinen, helpompi tehdä. Mitäpä oli mielessä, keikka-autoako?

Ja erinomainen valinta aihioksi

Kun ei järki ja voimat riitä, hullunraivolla edetään.. 
-
Scania K112 CLB 70 AA vm. -87
Lahti Eagle 450 vm. -87 (P13 x L2.5 x K3.6)

-
Scania K112 CLB 70 AA vm. -87
Lahti Eagle 450 vm. -87 (P13 x L2.5 x K3.6)
- mixuman
- Kokenut kuljettaja
- Truck: SCANIA berkhof
Tervetuloa! Täältä olen itsekkin saanut tosi paljon tsemppiä omaan projektiini. Pitää tulla käymään kun tässä piakkoin olisi tarkoitus saada oma eka kertaa leimalle. Täältä joensuun kulmilta olen, joten ei olisi pitkä matka suorittaa koeajo vaikka Kajaanin suuntaan
. Sielläkin suunnalla tuttuja asustelee...

- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Tervetuloa triplakasi!
Mun internetti on rikki kun en mitään löytäny tolla kookletuksella.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Bussiton
- Vapaaherra
- Member id: 015
Tervetuloa ! Laittelehan kuvia "matkan varrelta" kun rakentelet, niinkun huomasit ne ovat kiinnostavia.
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
-
- Ajoneuvos
- Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Otat nimien ekat kirjaimet ennen viivaa ja mainittuja numeroita. Komia peli.Reddewil kirjoitti:Tervetuloa triplakasi!
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
- neppi
- Vapaaherra
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
Ja juu, on täällä muusikoita, bändejä, keikkakärjestäjiä ja kaikenmaailman hulluja. Taitaa olla joku lähetyssaarnaajaki.
Tervetuloa!
Ja oikean huomion teit! Täällä ei v*ttuilla, vaan kannustetaan ja autetaan. En piä huonona sitä. Ü
Neppi
Tervetuloa!
Ja oikean huomion teit! Täällä ei v*ttuilla, vaan kannustetaan ja autetaan. En piä huonona sitä. Ü
Neppi
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Joo sen verran tajusin kyllä. Jostai kumman syystä vaan esitti tulokset lake-888:lle mutta ku väkiste etti oikein nii sitten löyty =) Ameriikanasetuksilla välillä vähän hassu.mikko kirjoitti:Otat nimien ekat kirjaimet ennen viivaa ja mainittuja numeroita. Komia peli.Reddewil kirjoitti:Tervetuloa triplakasi!
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Iski
- Kansleri
- Truck: Carrus 502 B10M
- Member id: 149
Moro taas ja vielä kerran, tervetuloa foorumille.
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
-
- Apukuski
- Truck: Scania 112, Falcon
Kiitosta vaan vastaanotosta. Kuvatuksiakin laittelen ja avattaren, kunhan kotiutuu apuvoimia siihen tekniikkaan neuvomaan. Tiedän, että kuva pitää olla julkisessa galleriassa ja img:ien väliin osoite, mutta ei vielä napannut - ehkä kuvakokoa tarvii pienentää ensin, tai jotain muuta, mitä lie! Varsinaista asuntoautoa ei ole tarkoitus rakentaa, vaan ajatuksena olisi semmoinen sekä/että versio: kätevästi vaihdettavat "modulit", jotka voisi vaihtaa penkkeihin, kun isommalla porukalla käväisee jossakin.......markkinoilla
Onhan noissa keskusteluissa tavaamista monen vuoden varrelta; hyviä juttuja ja tietoa (joka osin muuttuu koko ajan) ja vinkkejä. Ja kuvia on aina mielenkiintoista katsella. Palataan kanavalle.