Hip hei...

Ja Hyvää pääsiäistä kaikille...

On taasen "pakko" jatkaa tätä kelaamista.

Mutta ekaks... Mikko... On hyvä jos tästä mun rojektista on jotain motivaatio apua, oon itekkin monta kertaa joutunu kaivelemaan jostaki sitä "motiveissöniä"
ku väistämättä välillä tulee semmosia "puutos tiloja" (ja en oo löytänt semmosta kauppaa missä sitä myydään...)

Ja Iski... Toi ilmapiirin "vilkkuvalo" on tosiaan ollu tässä alusta saakka...en tiä voisko olla joku anturivamma, ei huuda summeri eikä muutenkaan vaikuta "kääntyviin etupyöriin" eli kaik toimii mun mielestä niinku pitää...(jarrut ja alustan nostot ja ovien vanhoissa säiliössäkin pysyy paine...) yritin tutkailla tota ö-paine anturia tuolta kone huoneesta...mut ehän mää sitä löytäny...

(tosin ihan tosissani en sitä viel ettinykkään...) mutta se on kuitenkin jossain kohtaa otettava vakavamman tutkailun alle... Sen verran oon "pyöriny" tuolla auton alla et silmämääräisesti katsottuna siellä ei olis eriste vaurioita johdoissa...mutta eipä se kaiketi kovinkaan suurta "kuorivauriota" vaadi ku se ottaa maihin... Mutta niinku tuolla aikaisemmin sanoin...tulen viel monta kertaa kysymään apua ja neuvoa ku ei enää oma "järki ja äly" riitä...

Pannaas taasen pari kuvatusta näytille....

- apparin puoli...
- WP_20131203_005.jpg (137.86 KiB) Katsottu 39592 kertaa
Ei ollukkaan jostain syystä oikein kuvia tosta apparin puolen helma hässäkästä... mutta tuosta ehkä hyvällä mielikuvituksella voi "päätellä" eli ekana on toi porras monttu...siihen olisi suunnitteilla sellaiset "saranoidut" portaat eli ne vois tarvittaessa "nostaa ylös" ja sieltä alta paljastuiskin pieni "tavara/työkalu" tila...
tossa porras montun jälkeen olis kaasupullojen paikka...(siihen piti mahtuu neljä...mut ei mahu ku kolme...)

ton kans kävi pikku "mitta/muisti" häirä...
sitte on toi ilmalämpö pumpun ulkohässäkkä... ja viimiseen "kuoppaan" olis tarkoitus tehdä nestesäiliö likaisia vesiä varten...

- Hämärä sisä kuva hämärältä mieheltä
- WP_20131201_001.jpg (115.85 KiB) Katsottu 39592 kertaa
Noiden helma hässäköiden jälkeen olikin vuorossa sitten lattian levytys...levyn paksuus on 21mm ja luulen/oon tietävinäni et sen pitäis kestää "notkumatta" tuolla lattialla... Voin kertoo että sinä iltana/yönä ku nakersin tota lattiaa itekseni nippuun koin "suunnatonta riemua" ton lattian purkamisen yhteydessä tuli vahvasti mieleen et mihinköhän "paskaan" mää oon käteni taas lykänny...

mutta tuona kyseisenä iltana ku kasasin sitä takas oli erityisen hyvä mieli..."ehkä tästä jotakin joku kaunis päivä tulee"...

Tossa Timppa kommentoi tosta "painojakaumasta" Oon miettiny kyseistä asiaa ja en tiedä miten toi tulee käyttäytymään tiellä ns. täydessä iskussa...tälle apparin puolelle en saa mitenkään mahtumaan mitään painavampaa...(työkaluja ei mahdu hirveesti tohon portaan alle...) kuskin puolelle tulee ne akut "ekaan koteloon" 4kpl 190ah akkuja painaa jo jonkin verran mutta ei nekään ihan mahottomia paina... tarvii varmaan ajaa aina "tankki täynnä" ku sen sijainti on tossa etuakselin "päällä" (toivon mukaan se on ehjä...)

kokemusta kun ei hirveesti ole tälläisella "laitoksella" ajamisesta...
Epäilen vahvasti että "ajo-ominaisuudet" ei oo hirveesti ainakaan huonontuneet ku tässä ei olllu kuin 2kpl "ehjää" iskaria sillon ku ostin tän...nyt ne on kaikki uusattu...

Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...