Pihaan peruuttelin ja näin kyllä että läheltä menee, mutta ei sen ihan näin läheltä pitänyt mennä.

_RB_ kirjoitti:Onnittelut matkailuautomäärän lisääntymisen johdosta!
No muutoskatsastus meni sitten ainakin kivuttomasti vai? Positiivista ettei löpö loppunut kesken katsastuksen
Joo, ei näissä nyt sentään mitään extra-reikiä ollut. Kaksi pois otettua laittaa hanttiin kun niitä venyttelee ja painelee kasaan, mutta kolmatta ei moinen rääkki juuri kiinnosta.-LÄTSÄ- kirjoitti:Omassani oli vesi tehny uuden paineen poisto reiän (halkeama) iskarin kylkeen jäätyessään... ei ollu oikein vaimennus tehoo...
Ekalla soitolla sain semmoisen hinnan kuin 135 euroa kappale. Mitään kokemustahan mulla ei hinnoista ole joten pitää muutama paikka vielä soitella.j0ri kirjoitti:hö, ihan samanmoisia iskareita täälläki..Ja mitenniin muka katsastusmies noita moittii, heti kun maali vähän rapistuu niin pitäis muka vaihtaa..?
No joo, vaihtamaan kait itekki pitäis. Paljon maksaa uudet?
Varmaankin juuri tuo HAL-boxi.Reddewil kirjoitti:Boxi lootan päällä, siis siirtäjän hall-anturilootajutska? Otaha kuva.
Viikolla alkoivat vaihteet taas kurnuttaa. Se sama boksi oli taas löysällä-KHS- kirjoitti: vaihteiston päällä oleva boksi heiluu ihan hervottomasti. Tottahan se oli. Kaikki neljä pulttia olivat sormin avattavissa. Kiristelin neljästä pultista kolme, koska siihen neljänteen ei päässyt minkään työkalun kanssa käsiksi.
Tuon öljymoskan määrästä päätellen siellä on ollut jo jonkun aikaa "tilanne päällä" ja jotain tervaa mä sieltä ronkin pois melkoisia könttejä. Vaihteistoöljyn ominaistuoksu on aika vahva näillä tienoilla. Onko siellä tarkoitus olla joku tiiviste ton boksin ja vaihdeaskin rungon välissä?neppi kirjoitti:Laita sinne jotain lock-titee tahi tervaa väliin.