Jaahas...

Niimpä se tääki päivä on jo lopuillaan...

Mutta vielä jaksaa häiritä arvon hullutteliota...

Yes... tää päivä meniki ton puhelin härdellin setvimiseen ja noiden kansien kanssa... sain sentään jotain tehtyykin... Mutta ekaks tarvii kiitellä kommenteista...

tänks...
Noissa kuvissahan ei tota kantta oo mitenkään säädetty paikkaansa, se on vaan "roiskastu" siihen ja sen takia noi luukun saumat on ihan miten sattuu...

(josko ne ihan priimat ei oo muutenkaan...en vaan malttanu olla sovittamatta...

)
Tosta sarana mallista sen verran... Alun perin ajattelin et oisin väkästelly tohon semmoset saranat et toi luukku ois noussu kyljen suuntaisesti ylös, mutta arvelin et mulla ei äly ja jaksamus riitä (lähinnä äly) miettiä miten sen toteuttaisin mahdollisimman helposti ja pieneen tilaan...ja sitte ois ollu vielä toi lukitus systeemi. Toi lukkohärdelli ei olis tossa toiminu ihan noin yksinkertaisesti...( tai no enhän mä vielä tuonkaan toimivuudesta käytössä osaa mitään sanoo)
Ja miks ne on noin "näkösällä"... mää miettisiisin ja miettisiisin millä ja miten mää noi teen ja yhtäkkiä hokasin et pirulainen, jos mä "korostamalla korostan" niitä ni niistähän saattas tulla omalla tavalla makeet...

(onneksi mielipiteet on ku per...reikiä... jokaisella on omansa...ja se sallittakoon...

)
Ja on tuossa myös se käytännön puoli... sain "vaivattomasti" sitä mekaanista kiinnitystä noihin kylkilevyihin...
Ny vaan pähkäilen niiden "kiiltävien" rst-pulttien kanssa et mistä mä ne ny tähän hätään kekkasen...(tai oikeestaan kuusiokolopultti olis makeempi...

) no ehkä ne joku kaunis päivä kävelee tänne hallile ja sanoo et "meitäkö kaipailit..."

Mitähän arvon raati olis semmosesta mieltä jos mä "jatkaisin tota pulttaus teemaa" ja vetäsiisin tohon sananoiden väliin kaks tai kolme kuusiokolo pulttia (riippuen saranoiden etäisyydestä toisiinsa)...
ja samalla meiningillä ja hengellä ruuvais kiinni peltiä runkoon muualtakin...(ei liikaa vaan silleen sopivasti)...
Olis ehken pikkasen erillainen "niittaus"...

(Oletus arvona se että löydän niitä kuusiokolopulttiloisiii...)

Pitää kahtoo mitä sitä sitte keksii ku ulkokuorta alan lopullisesti "somistamaan"...

No mutta ettei tää menis ihan romaanin kirjuutteluks ni pannaas parit kuvatukset vielä...

- Viis koopeeällää...
- WP_20140619_19_57_55_Pro.jpg (197.84 KiB) Katsottu 28438 kertaa
Tossa on kantti kolmannen tai neljännen läpinaputus kerran jälkeen...

- napu napu
- WP_20140619_17_27_43_Pro.jpg (181.56 KiB) Katsottu 28438 kertaa
Ja tommonen siitä tulee ku jaksaa tarpeeksi monta kertaa lyödä...(etenemä on 1-5mm lyöntien välissä...

) eli aika monta kertaa...

- Melkein valmis...ei puutu ku loput...
- WP_20140619_17_49_47_Pro.jpg (156.82 KiB) Katsottu 28438 kertaa
Sen verran on pakko sanoo et ei toi ehkä oo ihan "hätäsimmän" miehen hommaa mutta muuten mukavaa "aivot narikkaan" työskentelyä...

(silmät kii ja kieli pitkällä eivoi tehdä...voi vahingossa lyödä kieleensä jos on silmät kii...

)
Että semmosta tänään...

"ja mitäs sitten sattuikaan... siitä kerromme ensikerralla..."

Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...