Nyt on pakolliset huilit pidelty. Jalka ei vieläkään ole täysin toipunut "puraisusta", varoen täytyy edetä.
Sain kyljen pellit takaisin paikalleen heimoveljen avustamana. Näyttää huomattavasti paremmalta, kuin pari kuukautta sitten. Nyt kaipaa vielä alimmaiseen saumaan jonkinlaista suojalistaa, se tosin jää kevväämmälle. Eiköhän tuo talvehdi noinkin.

.
Katosta olevia luukkuja olen korvannut alumiinipellillä, jospa niidenkin vuotaminen loppuisi. Joihinkin laitan jatkossa tuuletus putkia. Loput käyttöön jäävät pitää ehtiä ennen lumien tuloa eristää uudelleen. Aurinko näyttää tehneen tehtävänsä tiivisteiden osalta, hieman on rapsakassa kunnossa

.
Sisällä olen saanut keittiön kalusteet paikoileen ja osassa on jo pöydänkannet paikoilaan. Isommat kaapit etsivät vielä lopullista paikkaansa. Muutaman seinän päällystin ylijäämä laminaatilla, hieman oli haasteellista. Seinän koko kaksi neliötä ja paketissa 2,1 neliöö...

, no taulut ja peilit saa peittää loput.
Nyt pitäisi löytää keittiön yläkaapit jostakin. Saisi keittiön valmiiksi. Keittiön seinävanerit käsittelin kosteussuojalla varmuuden vuoksi.
Muksulle olen koittanut kerrossänkyä rakennella, ei jostakin kumman syystä oikein etene. Oiskohan liian unettavaa puuhaa

Alkaa varmaan tuo talviuni vaihe vaivaamaan, kun tuollaisia rakentelee. No pakko yrittää vielä räpistellä muutama homma valmiiksi ennen kuin siirtää kulkurin talvehtimispaikkaan.....
Sisään vaan vaikkei seisokkaan, sanoi mummo kun liikkuvaan bussiin nousi.