Myydään "kirjurin purkutuotteita"

Myy, osta, vaihda
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Truck: scania k92

Myydään "kirjurin purkutuotteita"

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Jep. pyörivät jaloissa ni arvelin kokeilla onko jollain tarvetta...
Eli esim. toi ovien avausmekanismi, se paineilma härdelli oven päältä...
Ovi auki...ovi kiinni
Ovi auki...ovi kiinni
WP_20140823_007.jpg (248.23 KiB) Katsottu 7212 kertaa
kauppaan saa halutessaan ne pystytangot mihinkä ovet tulee kiinni+ ovet (niistä on purettu kyllä lasit pois ja toinen lasi päätti hajota irroittamisen jälkeen :) )
Kaikea en "jaksa" kuvata mutta nurkissa pyörivää tavaraa on muutakin.
Muutama luukku lukkomekanismeineen, kylkilistoja, takaikkuna, noi orggis alumiinipeltiset "takakulmat" (alaosat) pyöränkaari "kumilevikkeet" +niihin ne alumiinilistat jolla ne tulevat kiinni... Kaiken maailman "purku" rääsää mitä/mitkä eivät enää mene mulla käyttöön ja joutavat pois jaloista pyörimästä.
Sitten olis tommonen "vähän isompi" levylämmön vaihdin...(vai mikä se ny oli )
"Lämpöö sisään...lämpöö ulos"...
"Lämpöö sisään...lämpöö ulos"...
WP_20140823_008.jpg (206.8 KiB) Katsottu 7212 kertaa
Oon pikkusen huono hinnoittelemaan noita romuja mutta uskoisin että esim kylkiluukut voisin myydä vaikka "alumiinin romu" kilo hinnalla (sisältää siis myös ne lukkomekanismit ja tiivisteet, suurimmaksi osin ehjiä ) Ja tolla levylämmön vaihtimella tarttis 200€ saada...(ovatten kuulema kalliita, mene ja tiedä...mä en tiiä) hinnoista kyllä varmaan päästään yksimielisyyteen jos tarvetta ilmenee ja minulla sattuu kyseinen tavara olemaan ns.ylimääräisenä...
Parhaiten tavoittaa puhelimella ilta-aikaan
Ja numero josta tavoittaa.
nol viis nol 530 neljä kolme 60
Harri
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos

Re: Myydään "kirjurin purkutuotteita"

Joo lissäänpä nytte muistaissani... Onhan mulla "isokasa" kirjasto-auton vesipattereitakin... ja hinnoittelu politiikka menee niissäkin samalla tyylillä..."romuraudan" hinnalla saa noutaa...tai jos tarve on lähellä someroa/hämeenlinnaa/pääkaupunkiseutua ni voin viskata kulkiessani...("korvausvaatimus" ajan käytöstä on varmasti "hyvin maltillinen"... :D ) ja sama pätee melkein kaikkiin muihinkin ns. ylijäämä "romuihin" (tämä tarjous ei koske kylkilistoja...6m pitkä lista ei mun järjellä mahdu "pätkä haisuliin" :) )
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos

Jokohan tätä uskaltaa "upata" :)
No uskalsi tai ei ni silti teen sen :lol:
Ny ois semmottinen tilanne että tavaraa lähtee tavalla tai toisella "uuteen kierrokseen" elikkä kylkiluukut lukkolaitteineen saranoineen ja tiivisteineen, ovimekanismit yms yms...mitä kaikkee oon ehjänä purkanu töllistä pois menee kaatsille/ metallin kierrätykseen jos niitä ei kukaan tarvii. :)
Kuvia mulla ei tietenkään oo kaikesta mitä oon ottanu ehjänä irti mut tavaraa on jonnin verran ja aikaa niitten hukkaamiseen ei oo paljoo...joten jos koet tarvitsevasi jotain mitä mulla mahollisesti vois olla...ota yhteyttä aikaisemmin ilmoitettuun puhelin numeroon (mieluiten tekstarilla koska en välttämättä kerkee vastata puhelimeen ja "yyveet" on muuten mulle hitaita :) ) niin voin yrittää säilöä tarvittavia tavaroita vielä hetken...
Ja mitä tulee "hinnoitteluun"... riippuen onko kyseisellä tavaralla "romuraudan arvoa" vai onko se minulle vain riesa... uskoisin että pääsemme sopimukseen tavaran hinnasta. Eli eivät varmasti ole kalliita. Etenkään jos mun ei tartte alkaa lähettelemään niitä minnekkään. (Koska olen laiska... :D ) No en ehkä laiska, mut tarviin sen ajan johonkin muuhun. :)
Suurimman osan tavaroista sijainti paikka on vielä hämeessä (tuulos) jos sen joku haluaa tietää/ se vaikuttaa "tarpeeseen" mutta voin osan tavaroista vielä koettaa muuttaa/varastoida (järvenpäähän tai tuulokseen) jos tarvetta jollekkin ilmenee eikä pääse sitä/niitä heti hakemaan pois.
Lopuksi pyydän vielä anteeksi erittäin epäselvää "uppaustani" mutta ehkäpä tästä joku selvän sai. :lol:
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos

Ja ennen ku joku ehtii kysyä... lämmönvaihdin on jo myyty. :)
Reddewil
Vapaaherra
Truck: Tukato & FM
Member id: 037

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

-LÄTSÄ- kirjoitti:Ja ennen ku joku ehtii kysyä... lämmönvaihdin on jo myyty. :)
Just olin panemassa viestiä notta mitat =/ Paljuun oissin pannu!
-Koska sen voi tehdä myös itse-
mikko
Ajoneuvos
Truck: 1968 Vanaja Ajokki

Viesti Kirjoittaja mikko »

Mitäs materiaalia noi kulkiluukut olivatkaan? Ei kai tää mikään kevytmetalliauto ollut alkujaan?

Hitto. Oon niin kauhean kiireinen ettei millään ehtis lähteä.. no minnekään. Kaveri mahtais tulla Tuuloksen kautta kylään jossain vaiheessa, mut ei sen autoon mahdu mitään.

No sano nyt et ovat aivan helvetin kalliit ostaa ni ei jää harmittamaan.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos

:D moon niin nopee etten kerkiä tätäkään lukemaan mutta... mikko:lle luukut on köykämiiniä...paksua sellaista painaa tonnin per luukku 1000x0,80sent ni siitä voit laskee hinnan et kannattaako hakee...
Ja sitäpaitsi... Luukut on jo jäkessä... :D
Ps.tässä vastauksessa ei ollu muuta 100% paikkainsa pitävää kuin luukkujen sijainti ja materiaali... :D
mikko
Ajoneuvos
Truck: 1968 Vanaja Ajokki

Viesti Kirjoittaja mikko »

Eli kaheksankymmentä tuhatta tonnia per luukku.. pistää vähän miettimään. Jäkeen ei kyl olis paha matka. Harkitsen.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Vastaa Viestiin