Törtsi taasen...

"Neppi" ei peilejä tarvi enää miettiä... "toteutus tapa" on muhinut "myssyn alla" jo tovin....
Mutta joo... tämän hetkiseen tilanteeseen...
Osottautuiki työläämmäksi toi toinenpuoli... (noista ku "sattuneesta syystä" pitäis saada saman näköset...edes etäisesti muistuttaa toisiaan...

)
Ja jälleen kerran tuli mieleen että miksi... miksi mun pitää edelleenkin "yrittää keksiä rengas uudestaan"...

(no onneks ny ihan siitä ei oo kysymys... ois veemäinen teidänkin reissata neliskanttisilla renkailla jos se olis meikäläisen "keksintöjen" varassa...

no ei vaines...)
jep mutta tää päivä on menny ihan "leikkaa, liimaa, askartele" merkeissä... enkä saanu valmiiksi tota toista puoltakaan kokonaan... hyvällä alulla se on mutta joutu "pariin otteeseen" mittaamaan
kasaamaan ja taas purkamaan tota nurkkaa... ni "siinähä se nuoruus hupeni" ja "päivä meni tieteen jumalille"...

enkä oo muutenkaan "viittiny/voinu" kiusata tota kipeetä yläraajaa kovinkaan paljon...
Ja koska mulla ei oo mitään valmista esitellä... nii pistän pari "vaihekuvaa" teidän ihmeteltäväksi että saatte tekin miettiä että "miksi"...(no siks ku "mä oon mä"...just siks...

)
Ekaks ku mää olin taas tehny ne "tarkkaakin tarkemmat" mittaukset ja piirtäny ja mitannu uuestaan ja korjannu piirrokset ja ja ja vetäsin taas "vapaan käden vapinalla" rälläkkää apuna käyttäen "kulmat auki"... ja pelli saksilla viimeistellen tommosen "hapsutuksen"

- "hapsuja"
- WP_20141009_005.jpg (157.53 KiB) Katsottu 19013 kertaa
Sitte vaan "läkkärin pihdeillä" ja vasaralla ja erillaisilla vasteilla naputellen...
hapsut piiloon... (en siis naputellu "vasteilla" vaan vasaralla....

) no tolleen kuitenni...

- "ei oo hapsuja"...näkösällä
- WP_20141009_006.jpg (172.19 KiB) Katsottu 19013 kertaa
ja yks eri kulmasta

- nokan suunnasta
- WP_20141009_008.jpg (146.43 KiB) Katsottu 19013 kertaa
Ja kun toi reunan muoto edes jollain muotoo miellytti silmää... mää heppasin tällekki puolelle ne "sopan jatkopalat"...
(tämän puolen palikoita en viitti pistää esille ku ne on samanlaiset ku ton toisen puolen...paitsi peilikuvana...)
sitte ku net ol hepissää... mää kuttusin sen "sähkölinnun kylään" joka kävi kakkaamassa tonkin puolen umpeen...

(siitäkään en ottanu kuvaa...en itse "kakkaamis" suoritteesta enkä "loppuläjästä"...

koska sekin/nekin muistuttaa tota toistapuolta....

) itse "suoritteen" aikana kävi pikku moka... "se lintu" oli liian hätänen ja teki "tarpeensa" liian nopeasti ja liian pitkillä saumoilla... Että "kittimestarilla" on vähän enemmän töitä... ellen saa huomenna naputeltua loimuja pienemmäksi/pois... oon tässä miettiny et pitäskö muutenki opetella vähän koritinan käyttöä ja nykästä tinalla noi kulmat.... ei rapiseis ekasta risusta kitit tonttiin...

no aika näyttää mitä teen...teenkö muuta ku kittaan vähän ja maalaan päälle...
Mutta tämmönen vajaa raportti... vajaalta mieleltä tänään... kahtellaan huomenna jossain kohtaa lisää....

Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...