Hexte kirjoitti:Missä siinä on se sähkökeskus?
Sähkökeskus on kuljettajan selän takana, toisinsanoen eturappujen yläpään kohdalla.
Hexte kirjoitti:Ei kai se tyhjä välikkö käytävän ja lokeron välissä suurta ongelmaa tee? Sillon Karstulassa kun kateltiin sitä lattian rakennetta ruuman puolelta, niin tulin siihen käsitykseen että sen lattian pitäisi tasoittua siihen käytävän korkeudelle melko samoin opein kun tuossa 501 korissa. Kuinka suurelta alalta meinaat lattian tasata?
Joo, tän piti olla ihan läpihuutojuttu. Jos tuo sähkökeskus ei olisi tullut vastaan, niin tasoitettu lattia olis alkanut justiinsa rappujen yläpäästä ja keittiö kans'. Nyt pitää varmaan laittaa joku kaappi tuohon sähkökeskuksen päälle ja aloittaa tasalattia kuvassa olevan lattiaharjan kohdalta. Tasoitukset loppuvat tältä erää tuohon makuuosaston seinään. Tavaratilasta katsottuna tavaratilan takaseinään. Sen takana on sitten taas jo iskareita ja löpötankkia. Näin siis kuskin puolella.
Repsikan puolella ei tada olla järkeä tasoittaa ihan seinään saakka, koska silloin tarvitaan kaappien alle jalat ja silloin syntyy hukkatilaa. Tätä puoltaa myös se seikka, että silloin ei tarvitse miettiä repsikan puoleista kylkiluukkua uudelleen. Sen saranointi kun ottaa oman tilansa tuosta seinän vierestä.
Vessa vaihtaa myös paikkaa. Se tulee asuinkerrokseen keskioven kohdalle. Nykyinen vessakoppi korottuu ja kopin etummainen seinä siirtyy auton nokkaa kohti puolisen metriä. Sen lisäksi vessan (ovelta vessaan päin katsottaessa) vasen seinä puhkaistaan tavaratilaan ja sinne tulee takkahuone

.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta, tai odottaa seuraavaa.