Carrus 501 kattokanavan rungosta
Carrus 501 kattokanavan rungosta
Mietiskelin tässä kattokanavan purkua takapäästä..
Olen nyt pällistellyt sitä rakennetta, ja sieltä katosta tulee n.15cm pitkä 20mm neliöputki alas kanavan runkoon. Onko se neliöputki hitsattu kattorakenteisiin vai onko siellä jokin ruuvisysteemi? En ole purkanut katosta sitä ohutta vaneria enkä telttapatjaa pois ja ajattelin jättää ne sinne sellaisenaan, mutta sen neliöputken pää on siellä noiden alla.
Tämähän ei ole mikään kovin ihmeellinen homma itsekin selvitellä, kunhan vaan kysyn jos joku tietäisi suoraltakädeltä kun tässä asiaa fundeeraan.
Olen nyt pällistellyt sitä rakennetta, ja sieltä katosta tulee n.15cm pitkä 20mm neliöputki alas kanavan runkoon. Onko se neliöputki hitsattu kattorakenteisiin vai onko siellä jokin ruuvisysteemi? En ole purkanut katosta sitä ohutta vaneria enkä telttapatjaa pois ja ajattelin jättää ne sinne sellaisenaan, mutta sen neliöputken pää on siellä noiden alla.
Tämähän ei ole mikään kovin ihmeellinen homma itsekin selvitellä, kunhan vaan kysyn jos joku tietäisi suoraltakädeltä kun tässä asiaa fundeeraan.
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Re: Carrus 501 kattokanavan rungosta
Hitsattu on. Puukkosaha on hyvä irroitukseen niin ei pala koko laitos.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Kiitos.
Joo, rälläkkä ei ole hyvä palovaaran takia ja myös siksi että kipunät jättää lasiin ruskeita röpöjä.
Täytyy käydä vaan hakemassa ensin pitkiä teriä puukkosahaan, niin saa juuresta poikki.
Joo, rälläkkä ei ole hyvä palovaaran takia ja myös siksi että kipunät jättää lasiin ruskeita röpöjä.
Täytyy käydä vaan hakemassa ensin pitkiä teriä puukkosahaan, niin saa juuresta poikki.
- Lahti32
- Vapaaherra
- Truck: Jäämeri Express
Onko oikeesti hitsaamalla? Uudemmissa putosi löysäämällä ruuvit pois
Tulevaisuus on sähköinen
Missä ne löysättävät ruuvit uudemmassa on?
- Lahti32
- Vapaaherra
- Truck: Jäämeri Express
Kattohyllyn luukun yläsaranan yläpuolella on lätkä jossa kaksi ristipääruuvia. Kangas on lätkän alla. Vo olla kyllä erilainen sulla.
Tulevaisuus on sähköinen
Mä tarkoitin sitä varsinaista kanavaa, jota pitkin puhalletaan ilma venttiileihin yms, en sitä tavara hyllyä.
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Joo rojuhylly on ruuveilla, mut kattokanava on hitsattu.
-Koska sen voi tehdä myös itse-