Reddewil kirjoitti:Telkkarin uutisissa kertoivat hintojen olleen 1000-5000e. Kyllä on romulle hamtraajia!
Se voittaa kellä on eniten romua, sanoo vanha viidakon sanonta
Minen ymmärrä tuota vimmaa korottaa hintaa kun aikaa on vaikka kuinka
Minä laitan omani sisään aina minuuttia ennen ajan loppumista, ja oikeassa huutokaupassa kun meklarin käsi lähtee laskemaan kolmannella
Seiskakutterille tuli hintaa.....omasta mielestä paljonkin, mutta köyhälle kaikki on kallista. Tarkennettakoon, että itse en osallistunut huutoihin.
Lopullinen hinta - 6610€
On se ilmisluonto kumma, kun joku toinen kiinnostuu jostainkin niin se on pakko saada hintaan mihin hyvänsä itselleen. Ei järjen hiventä vaikka olisi kuinka harvinainen katiska.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Se on vaan kylmä fakta tuon Vanajankin kohdalla, että edes museoauton aihioita ei ole liiaksi tarjolla. Saati tuon kuntoisena.
Sanoisin, että ei kallis mutta paljon rahaa
Lavian linja-automuseo on ostanut aika paljon tavaraa, muun muassa koko rivin Simon tallin pihalta. Yhden ainakin toivat ajamalla etelään
leemu kirjoitti: Yhden ainakin toivat ajamalla etelään
No helvetti, jos kalusto on muutamaa viikkoa aiemmin ollut vielä linjalla, niin miksei sitä ajamalla veisi? Eihän nuo ole ladon taakse vuosikymmeniksi unohdettuja, pl. tuo vanaja ja varaosaraadot.
leemu kirjoitti: Yhden ainakin toivat ajamalla etelään
No helvetti, jos kalusto on muutamaa viikkoa aiemmin ollut vielä linjalla, niin miksei sitä ajamalla veisi? Eihän nuo ole ladon taakse vuosikymmeniksi unohdettuja, pl. tuo vanaja ja varaosaraadot.
Kyllä se raatorivistä etelään ajettu BF111 oli jäänyt seisomaan jo -14 loppuvudesta, jonkin verran oli vissiin ehditty jo lainata ehjiä osia muihin autoihin...
leemu kirjoitti: Yhden ainakin toivat ajamalla etelään
No helvetti, jos kalusto on muutamaa viikkoa aiemmin ollut vielä linjalla, niin miksei sitä ajamalla veisi? Eihän nuo ole ladon taakse vuosikymmeniksi unohdettuja, pl. tuo vanaja ja varaosaraadot.
Kyllä se raatorivistä etelään ajettu BF111 oli jäänyt seisomaan jo -14 loppuvudesta, jonkin verran oli vissiin ehditty jo lainata ehjiä osia muihin autoihin...
ok.. Luulin että se olisi ollut yksi aktiiviautoista.
No, eihän sitä toisaalta hyvää autoa kannata lähteä hinailemaan jos ajamallakin kulkee.