Tammikuussa alkoi linja-auton kuljettajan ammattitutkintoon tähtäävä koulutus. Teoriakoe on jo suoritettu ja ens' tiistaina on tutkintoajo (vanha termi kyseiselle tapahtumalle on inssi). Toukokuun puolessa välissä alkaa työssä oppiminen ja kakkukahveja juodaan elokuussa.
Näyttää vahvasti siltä että tietotekniset hommat ja konesaliylläpito ovat minun osaltani historiaa.
D-kortti
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Re: D-kortti
Onnittelut - aina hienoa, että joku pääsee irti IT-teknologiasta. Maailma ilman IP-osoitteita oli parempi paikka elää 
Onnittelut tulevasta kortista

En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- Bussiton
- Vapaaherra
- Member id: 015
Hieno homma. Älä kauheesti mainosta et tiiät tietämys koneista, kun alkaa olla noissa uusissa linjureissa olla niitä aika voimakkaasti 

Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
-
- Ajoneuvos
- Truck: 1968 Vanaja Ajokki
No onnea!
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
No ei ajoneuvojen tietotekniikka kuitenkaan kauhean lähellä ole it-maailman laitteita.Rosvolinna kirjoitti:Onnittelut - aina hienoa, että joku pääsee irti IT-teknologiasta. Maailma ilman IP-osoitteita oli parempi paikka elää
- Carman
- Rattiamiraali
- Truck: Scania Ajokki Royal
- Member id: 134
Onnea!
Sama kurssi tullut käytyä 2014, kylläkin ihan muissa töissä ainakin vielä.
Aika hyvä mahdollisuus työllistyä pysyvästi, meidän 9 henkilön ryhmästä 7 sai heti töitä, mun ei ollu tarkotuskaan ja yhdellä oli muuten hiukan omasta syystään vaikeuksia työllistyä...
Joskus satunnaisesti tulee ajettua tilurikeikkaa ja tuntuu aika mukavalta hommalta
Sama kurssi tullut käytyä 2014, kylläkin ihan muissa töissä ainakin vielä.
Aika hyvä mahdollisuus työllistyä pysyvästi, meidän 9 henkilön ryhmästä 7 sai heti töitä, mun ei ollu tarkotuskaan ja yhdellä oli muuten hiukan omasta syystään vaikeuksia työllistyä...
Joskus satunnaisesti tulee ajettua tilurikeikkaa ja tuntuu aika mukavalta hommalta

Scania K112 -88
Ajokki Royal
Ajokki Royal
- wiima63
- Kansleri
- Truck: wiima ja Van Hool
- Member id: 155
tulee yksi vanha työpaikka mieleen missä ajoin nuppiautoa..johtaja sai vimosina työpäivinä kuulla että mulla on CE kortti mitä en mainostanu just siksi että saa olla peräkärrystä erossa.Bussiton kirjoitti:Hieno homma. Älä kauheesti mainosta et tiiät tietämys koneista, kun alkaa olla noissa uusissa linjureissa olla niitä aika voimakkaasti
Hienoa et joku uskaltaa kouluttautua ja vaihtaa kokonaan alaa. ite tykänny autohommista kun harvoin päivät on ihan samanlaisia.
- Pukaatti
- Vapaaherra
- Truck: volvo b10m dp carrus
- Member id: 244
Muistuu omat ajot mieleen, nupilla ristiinrastiin mut sai olla kyllä ihan rauhassa ja yksin. Melko yksitoikkoista tietty oli ja työajat semmosia et ei tarvinnu kyllä iltasin käydä missää humpalla ja rahat säästyi mukavasti. Sieltä jääny varmaa tämä "erakkoviihtyvyys " päälle
ainaki mamma sanoo ku mielelläni jään kotiin enkä mene kaikenmaailman ristiäisiin.

Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä