Myyty! Myydään Scania 112 C-kortillinen
-
- Renkaiden potkija
Myyty! Myydään Scania 112 C-kortillinen
Myyty saa poistaa.
Viimeksi muokannut kulkijavaa, 17 Joulu 2016 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Rattiamiraali
- Member id: 171
Re: Myydään Scania 112 C-kortillinen 8900
Tätäkin kanjaa kahtelin ja häpelöin puhelinta... soittaakko vai eikö soita
Kun ei oikein sielu anna periksi luopua ritmosta
tai edes tarjota vaihdossa, ja pelimerkit ei riitä suoraan kauppaan. Ee oo immeis-lapsen elämä heleppoo 

Yläsavolainen kylähullu ja ajaa ransetilla... = umpihullu
-
- Rattiamiraali
- Truck: MB
- Member id: 239
Niihän se aina että ei mitään katsastukseen,
,Vaan oon nyt taas vaihtanu henkilö piiliä, ja ei mitään,mutta kun tänään näytin niin etujousi poikki,toinen iskari täysin sökö,ja käsijarru ei pelaa,no automaatis toi käpäläjarru on niin turha ettei sitä kukaan käytä,(miksiköhän yleensä on) Mutta mä en osta enää kun just katsastettuja autoja.

Hyvää yritän,mutta priimaa pukkaa
Juurikin näin jos ei oo leimalle esteitä kannattaa, vaikka myyjälle maksaa se noin 100€ ylimääräistä, että myyjä käy sen leiman hakemassa.jiivee kirjoitti:Niihän se aina että ei mitään katsastukseen,,Vaan oon nyt taas vaihtanu henkilö piiliä, ja ei mitään,mutta kun tänään näytin niin etujousi poikki,toinen iskari täysin sökö,ja käsijarru ei pelaa,no automaatis toi käpäläjarru on niin turha ettei sitä kukaan käytä,(miksiköhän yleensä on) Mutta mä en osta enää kun just katsastettuja autoja.
![]()
-
- Renkaiden potkija
Maco81 kirjoitti:Juurikin näin jos ei oo leimalle esteitä kannattaa, vaikka myyjälle maksaa se noin 100€ ylimääräistä, että myyjä käy sen leiman hakemassa.jiivee kirjoitti:Niihän se aina että ei mitään katsastukseen,,Vaan oon nyt taas vaihtanu henkilö piiliä, ja ei mitään,mutta kun tänään näytin niin etujousi poikki,toinen iskari täysin sökö,ja käsijarru ei pelaa,no automaatis toi käpäläjarru on niin turha ettei sitä kukaan käytä,(miksiköhän yleensä on) Mutta mä en osta enää kun just katsastettuja autoja.
![]()
Mielestäni ilmoituksessa lukee näin: "leimalle ei esteitä tiedossa" ??? en tosin ole selvännäkijä enkä katsastusinssi.

Tämä nyt ei ollu sulle, vaan ylipäätään kommentti lainattuun viestiin.kulkijavaa kirjoitti:Maco81 kirjoitti:Juurikin näin jos ei oo leimalle esteitä kannattaa, vaikka myyjälle maksaa se noin 100€ ylimääräistä, että myyjä käy sen leiman hakemassa.jiivee kirjoitti:Niihän se aina että ei mitään katsastukseen,,Vaan oon nyt taas vaihtanu henkilö piiliä, ja ei mitään,mutta kun tänään näytin niin etujousi poikki,toinen iskari täysin sökö,ja käsijarru ei pelaa,no automaatis toi käpäläjarru on niin turha ettei sitä kukaan käytä,(miksiköhän yleensä on) Mutta mä en osta enää kun just katsastettuja autoja.
![]()
Mielestäni ilmoituksessa lukee näin: "leimalle ei esteitä tiedossa" ??? en tosin ole selvännäkijä enkä katsastusinssi.
-
- Rattiamiraali
- Truck: MB
- Member id: 239
Niin,enhän mä tiedä tosta myytävästä mitään,omasta autosta mä kirjoitin,joka kehuttiin maasta taivaaseen,vaan jopa alkaa remontti senkin kans,
. Meinasin jo tulla sitäkin kattomaan,mutta kun tuo talvi pukkaa,eikä oo paikkaa talveksi,
,siispä vaihdoin tuon MB:n .

Hyvää yritän,mutta priimaa pukkaa
-
- Rattiamiraali
- Member id: 171
Kyllähän se on näin että jos oikeasti haluaa auton myydä niin katsastettuna se kiinnostaa paljon enemmän, ja jos ei tule leimaa paperiin niin on ainakin näyttää virallinen vikalista 

Yläsavolainen kylähullu ja ajaa ransetilla... = umpihullu
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Tuo trafora on kylla komee peli, ei tuu joka nurkalla vastaan!
Tuosta katsastuksesta, joo jos on vuoden leima, niin se ei todista kyllä oikein yhtään mitään, voi olla remontit tiedossa silti... Onhan nuitaki ollu että viikko sit katsastettu ja uudelleen ku viety niin sivun vikalista. Enkä tarkota tätä autoa. Oston ehdoksihan voi sopia sen leiman, tuskin on ongelma.
Tuosta katsastuksesta, joo jos on vuoden leima, niin se ei todista kyllä oikein yhtään mitään, voi olla remontit tiedossa silti... Onhan nuitaki ollu että viikko sit katsastettu ja uudelleen ku viety niin sivun vikalista. Enkä tarkota tätä autoa. Oston ehdoksihan voi sopia sen leiman, tuskin on ongelma.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Iski
- Kansleri
- Truck: Carrus 502 B10M
- Member id: 149
Ja paljonhan on ero konttoreiden välillä, vaikka ei pitäis olla.
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
-
- Ajoneuvos
- Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Re: Myyty! Myydään Scania 112 C-kortillinen
Katsastamattomat autot on yleensä.halvempia, ni ostan mielelläni semmosia.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.