Hakusessa edullinen kuljettajan penkki, ei tartte olla mitään hienouksia, riittää kun vyöt on!
Nolla neljä nolla nolla 9 2 3 5 2 5 ja mielellään soitto tai watsapissa!
Ostetaan kuljettajan penkki 3-pistevöillä OSTETTU
Ostetaan kuljettajan penkki 3-pistevöillä OSTETTU
Viimeksi muokannut Mata76, 15 Joulu 2017 17:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- kivimark
- Kokenut kuljettaja
- Truck: Scania k113 Carrus
- Member id: 291
Re: Ostetaan kuljettajan penkki 3-pistevöillä
moi, Ite ostin Munsalasta raskaankaluston romuttamolta 3 pistevyöpenkn eli sieltä löytyy ainakin mutta onko ne halpoja vai ei niin se on ostajasta kiinni se.
Millainen oli hinta? Laita vaikka yvkivimark kirjoitti:moi, Ite ostin Munsalasta raskaankaluston romuttamolta 3 pistevyöpenkn eli sieltä löytyy ainakin mutta onko ne halpoja vai ei niin se on ostajasta kiinni se.
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Eikö nykynen jakkara kelpaa, jos laittaa vaan vyön, yläkiinnike sinne auton tolppaan?
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- kivimark
- Kokenut kuljettaja
- Truck: Scania k113 Carrus
- Member id: 291
Itse tehty 3 pistevyö voi olla katsastukses haastava , voivat alkaa vaatimaan lujuuslaskentaa kiinnityspisteille, Mä maksoin 350 € MAN nin penkistä.
- wiima63
- Kansleri
- Truck: wiima ja Van Hool
- Member id: 155
Kukahan se oli kun pääsi todistelemaan penkinjalan kiinnityksen kestävyyttä lattiaan 3 pistevyö penkin asennuksen jälkeen kun vipuvarsi muuttuu ylemmäksi turvavyön ansiosta että kestääkö lattiakiinnitys.kivimark kirjoitti:Itse tehty 3 pistevyö voi olla katsastukses haastava , voivat alkaa vaatimaan lujuuslaskentaa kiinnityspisteille, Mä maksoin 350 € MAN nin penkistä.
Mulle kyllä sanoi inssi ettei tuon ikäisessä (-81)autossa tartte mitään direktiivejä katella tai laskea lujuuksia, kunhan on 3-pistevyöt!
Siellä on tällainen kohta:
"Milloin pakettiautosta muutetun henkilöauton takaistuimien vöitä ei rakenteesta johtuen ollut
mahdollista kohtuudella varustaa yläkiinnityspisteillä, hyväksyttiin lantiovyöt. Harkinnan mukaan
voitiin soveltaa myös muihin autoihin. "
Vaikka kyseessä ole olekaan pakettiauto, niin menee tuohon "voidaan soveltaa myös muihin autoihin". Tietysti jos inssi on mulkku, niin se haluaa ne kolmipistevyöt.
"Milloin pakettiautosta muutetun henkilöauton takaistuimien vöitä ei rakenteesta johtuen ollut
mahdollista kohtuudella varustaa yläkiinnityspisteillä, hyväksyttiin lantiovyöt. Harkinnan mukaan
voitiin soveltaa myös muihin autoihin. "
Vaikka kyseessä ole olekaan pakettiauto, niin menee tuohon "voidaan soveltaa myös muihin autoihin". Tietysti jos inssi on mulkku, niin se haluaa ne kolmipistevyöt.