2 kuukautta alkuperäisestä linja autosta valmiiksi asuntoautoksi tekemisessä!
Mulla menny 2v ja nyt vasta sillä mallin että asuinosassa vois ruveta valmista pintaa laittaan mutta korin vesivuodot keskeytti siihen..
eagless kirjoitti: ↑06 Tammi 2021 14:45 Luulenpa että sulla on kylähullujen ennätys kohta nimissä.
2 kuukautta alkuperäisestä linja autosta valmiiksi asuntoautoksi tekemisessä!
Mulla menny 2v ja nyt vasta sillä mallin että asuinosassa vois ruveta valmista pintaa laittaan mutta korin vesivuodot keskeytti siihen..![]()
Suoraan ikkuna aukkoon laitoin tiukalla sovitteella ja uretaanivaahdotin laidat, eli kyllä sinne ilmarako ikkunan ja levyn väliin jäi kun ikkuna on kaareva ja levy suora.
Valmis on niin suhteellinen käsite
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Se taitaa olla tämän phpBB:n säädöissä valittavana. On tietysti totta, että vaatii levytilaa enemmän, mutta voin ainakin ite maksaa vaikka heti jonkunmoisen sponssimaksun, jos se auttaa asiaa.
Tarvii ottaa foorumin ylläpitäjiin yhteyttä. Itse toimin alalla ja mulla on täysin kotimaiset palvelimet. Voisin sponsoroida toimintaa omalta osaltani ja antaa vaikka palvelintilan käyttöön. Tottakai nykypuhelinten 10mb kuvat ovat aika isoja ja vaativat resursseja. Tarvisi tutkia paremmin, jos olisi plugari joka pakkaisi / pienentäisi kuvia lisäyksessä. Varmasti on maailmanlaajuinen ongelma.