Mitä asiasta itse olen ymmärtänyt, niin Tammelundilla oli kaasuautojen suhteen "hieman" erilaiset intressit ja halu niiden kanssa pärjätä. Samoin osaamista niiden huolto- ja korjaustoimintaan löytyy ihan talon sisältä. Muutenkin se tahtoo olla niin, että yksityisessä (etenkin pienessä) perheyhtiössä "markan" arvo on hiukan korkeampi, kuin valtion/kunnan laitoksessajkilpinen kirjoitti:Noista Helsingin bussiliikenteen MAN-toilailuista en vetäisi suuria johtopäätöksiä, ensinnäkin Tammelundin liikenne kommentoi ettei heidän mersuilla ollut samanlaisia ongelmia. Lisäksi suurin osa ongelmista tuli sytytystulpista ja pakoputkien puhkipalamisista. Sytytystulppiahan dual fuelissa ei ole ja kuumuutta voidaan hallita, dual fuel ECU rajoittaa metaanin osuutta jos pakoputken lämpötila nousee.
