
Projekti on "edennyt" sillä tavoin, että 12 metriä 60x60 putkipalkkia 4mm seinämällä on hankittuna, ja vanha korikehikko on purettu pois siltä osin, kun sitä uusitaan.
Hitsailtu oli kyllä ennenkin, ja jälki oli melko rujoa. Palkkeja oli korjailtu alapuolelta, ja alkuperäisten takapyöränkoteloiden alta löytyi vielä toiset pyöränkotelot (kuvassa), jotka joku on tuonne joskus askarrellut alta päin

Tarkoitus on poistaa vielä nuo toisetkin kotelot ja rakentaa kokonaan uudet joko 200 l tynnyristä, tai kokonaan suorasta pellistä.
Peltisten lokareiden lisäksi rakennetaan sisälokarit kuorma-auton muovilokareista.
Samalla uusitaan kuskin puoleinen takalokarin kaari, koska sen vaihto tulisi kohta eteen joka tapauksessa.
Lattiaa pudotetaan tarvittavan sisäkorkeuden saamiseksi muutamalla sentillä noin puolen asunto-osan matkalta. Enempää ei voi pudottaa, koska taka-akselin kohdalla tuo rauta, johon iskareiden yläpäät tulevat kiinni, ei mahdollista lattian pudottamista enempää.
No, pääasia, että tuo 190cm / 40cm / 40% ehto täyttyy.
Tarkoitus olisi hitsaustöiden jälkeen vaneroida lattia ja katsastaa auto.
Mietinnässä on vielä, katsastanko kuorma-autona, vai rakennanko "minimivarustuksen" ja muutoskatsastan matkailuautoksi saman tien.
Tuon jälkeenhän sitä olisi toki helpompi rakennella, koska tuskin enää määräaikaiskatsastuksissa katselevat sisäkorkeutta niin tarkkaan?
Tässä vaiheessa kiitos kaikille tulleista neuvoista! Niitä on sovellettu ja tullaan soveltamaan koko ajan, kunhan vain istuvat suunnilleen omien suunnitelmien kanssa yksiin
