Rosvolinnan lattia on vaneria koko tupaosan alalta, siinä ei ole mitään eristeitä. Lattialla on 5mm kumimatto. Ajattelin laittaa lattiaan kipsilevystä putkien paksuisen kerroksen, johon tekee urat putkille. Putket tulisi kiinni liimamassalla ja päälle tulisi alumiinilevy tai kustannustehokkaampi sinkkipelti. Kumimatto pintaan ja kalusteet takaisin.
Auto on lämpöeristetty uutena koripajalla kun siitä on tehty työkunta-auto. Olen muutaman kerran lämmittänyt hytin 1000/2000W puhallinlämmittimellä. Pakkasta on ollut muutama aste ja auto on tullut lämpimäksi ja parvella olisi tarjennut liiankin hyvin. Lattian kautta ei lämpö tuntunut karkaavan, tuulilasi ja ovien ikkunat huolehtivat hävikistä. Lämpöverho tuvan ja ohjaamon välille ratkaisisi varmasti ongelman.
Suntilla voisi ohjata virtauksen määrää. Ihan samalla tyylillä kuin alkuperäisessä sikaosaston puhallinlämmittimessä. Tämä kierto on kytketty rinnan lämmityslaitteen kierron kanssa.
Koneen lämpö saa karata auton alle, pysyy vaneri kuivana. Sama suntti voi rajoittaa virtausta myös Primus käytössä - Primuksen oma vesitermari katkaisee liekin mikäli lämpötila kierrossa nousee liikaa. Kiertopumppuna toimisi Primuksen oma magneettivälitteinen. Primusta voisi ohjata sen omalla huonetermostaatilla ja ajon aikana suntilla voisi säädellä palaako lapikas vai tarviiko lisätä sukkia.
Yksi asia askarruttaa... Kestääkö Primuksen osat tiiviinä paineistetussa järjestelmässä. Maalaisjärjellä ajateltuna pitäisi kestää, Mutta jos jollain on systeemit kossahtanut niin en ala väittää vastaan. Primuksen oma järjestelmä on paineeton. TEVE-merkkisessä Chevyyn rakennetussa asuntoautossa olen nähnyt paineellisen yhdistelmälämmityksen. Omakohtaista käyttökokemusta ei ole
Auton mukana tulleissa tarvikkeissa on myös ilma-Eberi, mutta siitä en aio tehdä päälämmönlähdettä korpiyöpymiseen, sillä se on melkoinen virtasyöppö. No agrekaatilla saa korpi-IVOa, mikäli aamulla on akut tyhjinä ja kyllähän sillä saa lohkolämmityksen, vohveligrillin ja kahvinkeittimen vaikka yhtäaikaa tulille
