tulee vaikka mitä juttua.
Eilen kun olimme menossa vaasaan ja vastaan tuli kyltti mikä kertoo matkan pituuden levähdys paikalle, eli 500m.
Tokaisi toinen pojista: 500 kilometriä puukasalle, mut miks siellä on se pöytä? onks siellä joku laittamassa ruokaa? voiks puun alla seistä ja syödä?
Matka jatkui selvennösten kera, sitten tuli vastaan opaste jossa luki: vaasa ja nuoli ylöspäin, tuolloin tuo vintiö totesi: no onks se vaasa muuttanu tonne taivaaseen?
kuka sen sitte auttaa sieltä alas ku pitää vessaan mennä?
Ja nyt en oikeastaan selvittänyt mitään, kun en oikein pystynyt, kun nauratti niin paljon.
No matka jatkui ja vastaan tuli kyltti jossa luki: vaasa 5, no silloin ajattelin että kohta tulee taas jotakin, kuten tulikin.
Takapenkiltä kuului kovaan ääneen: vaasa 5 metriä.
Ja heti perään että kuinka paljon se 5 metriä on iässä?
miks sitä ei voi laskea iässä?
kuinka monta metriä kestää loppu matka?
joko ollaan perillä, kun ollaan jo matkattu jo enemmän kun se vaasan viis metriä.
Isi koska se vaasa sitte täyttää 6 vuotta? sehän on pienempi ku minä, kun minä täytän jo sentään 7 vuotta.
Ja toi (osoittaen veljeään) on vaan kaheksan, eikä kuitenkaan oo kesällä vanhempi kun minä.
Kun tulimme sitten perille linja-autoasemalle, kysyi samainen pikku-ukko: ai täälläkö ne kaikkien kylähullujen bussit seisoo varastossa? miks ne ei vie niitä kotiinsa?
Että nyt sitten tiedätte missä ne bussit ovat "varastossa".
Ei siinä paljoa pystyny selventämään, muuta kun ettei ne ole "kylähullujen" busseja,
mutta kun vastauksen oli että nähtyään
haldin&rosen auton: tossakin on yks jonka mä oon nähny siellä hullujen sivuilla liikkuvan, mutta taisi muisti tehdä kepposen koska bussi oli se mikä aamuisin kulkee meidän ohitse.
Ja talvella voisi muuten ajaa kesärenkailla mutta kun se jää tarttuu kiinni renkaisiin niin rengas tulee liian liukkaaks, eikä pidä vaikka laittaa hiekkaa alle.
Ja vesi ei oikeasti jäädy, vaan se jää tulee pakastimesta ulkona kylässä käymään ja unohtaa ne tuliaiset ulos ja ne sitte jäätyy ulkona.
Terveisin: Kommenttaattori "eki" ja isänsä pupetti.
Lasten suusta.....
- pupetti
- Rattimajuri
- Truck: mercedes-benz
Lasten suusta.....
Mersu on hyvä myyränpelättimenäkin.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Re: Lasten suusta.....
Lasten suusta...
Tuli tuossa taannoin rassattua yhtä hengetöntä starttimoottoria. Saatuani sen irti laitoin sen pahvilaatikkoon auton viereen. Silloin vajaa nelivuotias tyttäni kysyi "Onko se peekele?" - Tuli sanottua, että saattaa se ollakin
Tuli tuossa taannoin rassattua yhtä hengetöntä starttimoottoria. Saatuani sen irti laitoin sen pahvilaatikkoon auton viereen. Silloin vajaa nelivuotias tyttäni kysyi "Onko se peekele?" - Tuli sanottua, että saattaa se ollakin

En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- pupetti
- Rattimajuri
- Truck: mercedes-benz
Re: Lasten suusta.....
Joo,o ja mulla kuulemma voipaska housut, sekä takataskussa varalla lentävä lehmä.
Näin totesi poika 8v kun tupakille ulos lähdin. Ja käski varomaan sitä lentävää lehmää.
Näin totesi poika 8v kun tupakille ulos lähdin. Ja käski varomaan sitä lentävää lehmää.