Kyllä tämä foorumi on hyvä

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
vjk55
Rattiamiraali
Truck: Volvo B58 lahti v.79
Member id: 093

Kyllä tämä foorumi on hyvä

Viesti Kirjoittaja vjk55 »

Mielestäni tämä foorumi on todella hyvä ja täältä saa paljon hyviä neuvoja, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että monet meistä ajaa näillä busseilla hyvin huonolla teknisellä tietämyksellä. Tässä meidän ajossa tuo tietämys on todella tärkeätä. Eihän bussin kuljettaja ( ravattikuski ) tarvitse tietää juuri mitään, kun osaa van ajaa. Jos bussiin tulee vika eikä matka jatku niin soittaa vara-auton paikalle ja huoltomiehet hoitaa hajonneen korjaukseen. Erittäin tärkeätä olisi keskustella kokeneen vanhemman huoltomiehen kanssa asioista, hänellä olisi varmasti paljon hyviä neuvoja moneen asiaan. Minun ainakin pitää tunnustaa, että tietämykseni näistä busseista on hyvin vähäistä ja etupäässä ajelen ihan tuurilla jos vika tulee eikä bussi suostu enää liikkumaan niin melko varmasti minun pitää soittaa apujoukot paikalle.
Volvo B58 Lahti 13 m. v 79.
Jone
Kansleri
Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD

Re: Kyllä tämä foorumi on hyvä

Viesti Kirjoittaja Jone »

On se totta tuokin, vaan eipä taida olla oikotietä onneen tässä kohtaa. Se vaan pitää kokemuksen ja harrastuksen kautta kasata tietoa ja taitoa ajanmittaan ja siinä apuna tää foorumi on melko korvaamaton. Mukavaa olisi tuntea joku ammattikorjaaja tms. mutta kun niitäkään ei ihan joka oksalla kasva. Mutta mukavasti sitä tietoakin päähän juuttuu kun on mukava harrastus. Ja osa on näemmä turhaakin. Kuten se että "sivutuotteena" on tullut vuosien varrella sellainen että osaa nimetä hirmuisen määrän kotimaisia ja ulkomaisia korimalleja mitä teillä liikuskelee.
Vastaa Viestiin