Viesti :
Good Morning ja teillä on vielä auton myyntiin? jos niin olen erittäin mielenkiintoinen ostaa sen ja voit kuvailla sitä nykyisessä kunnossa, ja kun viime teit ajoi sen ja haluaisin tietää hinnan sinulle tarkoitettu myyntiin se myös minulle kännykässäsi määrä ja te sähköpostiosoite ota vuonna Jos yhteyttä ja i elää Kanada Ontario niin ystävällisesti saada takaisin minulle suoraan viestin henkilökohtainen sähköpostiosoite ota mahdollisimman pian, jotta voin nähdä viestin ja vastata sinulle suoraan. Odotan vastausta.
Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: Steward Stone
Puhelinnumero : 447958344348
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
Jep, normaali kalastusviesti, kannattaa vastata jostain muusta osoitteesta (jos mahdollista, muuten ei kannata vastata) ja täyttää viesti täyteen bulls**ttiä...
Tässä löytyi toinen, on suoraan käännetty koneella:
Kanadadalainen huijariko.Löysin hepusta tietoja olisi Norjasta ostanut mielellään autoja.
John Stones haluaisi ostaa ajoneuvosi: Mitsubishi, Lancer, 1990, ID :
Viesti :
Good Morning ja teillä on vielä auton myyntiin? jos niin olen erittäin mielenkiintoinen ostaa sen ja voit kuvailla sitä nykyisessä kunnossa, ja kun viime teit ajoi sen ja haluaisin tietää hinnan sinulle tarkoitettu myyntiin se myös minulle kännykässäsi määrä ja te sähköpostiosoite ota vuonna Jos yhteyttä ja i elää Kanada Ontario niin ystävällisesti saada takaisin minulle suoraan viestin henkilökohtainen sähköpostiosoite ota mahdollisimman pian, jotta voin nähdä viestin ja vastata sinulle suoraan. Odotan vastausta.
Good Morning and do you still have the car for sale? if so am highly interesting in buying it and can you describe it's present condition, and When last did you drove it and let me know the price you intended to sale it, Also let me have your mobile number and you e-mail address please in case of contact and i live at canada ontario so kindly get back to me with direct message from your personal e-mail address please as soon as possible, so that i will be able to see your message and reply you direct. I await your response.
Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: John Stones
Tilausajot luotettavasti ja nykyaikaisella kalustolla.