kylähullut naiset

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
timo
Varakuski
Truck: Ajokki 5100, KHD 120

kylähullut naiset

Viesti Kirjoittaja timo »

Heipparallaa näin naisellisesti!

Olen 'vanha' kylähullu, mutta näillä sivuilla uusi. Olen itse oikeinkin kiinnostunut ajoneuvojen ongelmista ja hyvinvoinnista, mutta kaiken tämän rahankulun ja viilaamisen lisäksi kaipailisin naisellista näkökantaa asioihin. Lapset, lemmikit ja isäntäkylähullut yleensä jäävät meidän huollettaviksi ja olisi kiva vaihtaa kokemuksia ja vinkkejä asian tiimolta. Tilat ovat pienet ja vaatimukset suuret.
Kuinka paljon esimerkiksi teistä löytyy kuskeja? Itse ajan yleesä yli puolet matkoista, omasta halusta sekä 'vättämättömänä' pahana. Vanhalla bussilla on kiva ajella, on tehty myös ihan 'tyttöjen' reissuja.
Meillä on muuten mukavuudet mutta suihku puuttuu. se ei ole ongelma koska olemme pääsääntöisesti matkanneet kesällä ja leirintäalueitahan riittää. Itse yritän olla lomalla matkalla ja meidän pienessä kulkuneuvossa se tarkoittaa 7-10pv välein siivous/pyykkaus/varustetankkaustaukoa kotona.

No kivaa on ja kesä tulossa, mutta hei pidetään me kylähullut naisetkin yhtä!
Ajokki 5100 Klögner Humbold Deutz 120R80
Cindy
Kippari
Truck: Myymis /MB Kiitokori

Re: kylähullut naiset

Viesti Kirjoittaja Cindy »

Et ole ainoa kylähullu nainen... Itse en ole vielä kulkurimme rattiin päässyt, kun mokoma on vielä työn alla, mutta taitojeni mukaan olen rakentelemassa mukana. Tulevana kesänä varmaan pääsen kulkurin puikkoihinkin. Vähän kyllä hirvittää, miten sen saa taipumaan. Kuorma-autolla on viimeksi tullut ajettua autokoulussa ja siitä on ... no joitakin vuosia aikaa ;) "Pahvilaatikko"-autolla kyllä ajelin, mutta se oli kooltaan kuitenkin huomattavasti tulevaa kulkuriamme pienempi. Kaipa sitä oppii tuonkin kanssa reissaamaan...

-Sirpa
Sirpa ja Eero
Myymis
Rakennettu 2010
Kori:Kiitokori Team -82
Alusta: MB 1114 vm. -85
Moottori: MB 6,0D
Vastaa Viestiin