Hakusessa hyvä LED-taskulamppu
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Hakusessa hyvä LED-taskulamppu
Olen vuosikaudet etsinyt hyvää LED-taskulamppua. Semmoista kahden AA-pariston mallia.
Joka ainut jota olen kokeillut ja käyttänyt hinnasta riippumatta ovat luovuttaneet muutaman kuukauden jälkeen. Ainoa mikä hankkimistani täyttää kestävyyskriteerini on Clas Olsonin induktiolla ladattava lamppu, mutta se on liian iso taskulampuksi.
On tullut syydettyä viime vuosina monta sataa työnantajan sekä omia rahoja noihin kahden AA:n lamppuihin. Kaikki pimeinä...
Saahan sitä takuuna uuden, mutta ei paljoa lohduta saada toinen yksilö samoja rimpuloita.
Tarvitsen lamppua päivittäin ja toivon löytäväni sellaisen mallin, mikä kestää ihan aikuisen oikeasti. Voihan se olla, että olen jotenkin poikkeuksellisen "raaka" käyttäjä. En nyt kuitenkaan niitä tieten tahtoen yritä särkeä.
Joka ainut jota olen kokeillut ja käyttänyt hinnasta riippumatta ovat luovuttaneet muutaman kuukauden jälkeen. Ainoa mikä hankkimistani täyttää kestävyyskriteerini on Clas Olsonin induktiolla ladattava lamppu, mutta se on liian iso taskulampuksi.
On tullut syydettyä viime vuosina monta sataa työnantajan sekä omia rahoja noihin kahden AA:n lamppuihin. Kaikki pimeinä...
Saahan sitä takuuna uuden, mutta ei paljoa lohduta saada toinen yksilö samoja rimpuloita.
Tarvitsen lamppua päivittäin ja toivon löytäväni sellaisen mallin, mikä kestää ihan aikuisen oikeasti. Voihan se olla, että olen jotenkin poikkeuksellisen "raaka" käyttäjä. En nyt kuitenkaan niitä tieten tahtoen yritä särkeä.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- Mimyy
- Rattiamiraali
- Truck: Volvo B9M /Kiitokori
- Member id: 047
Re: Hakusessa hyvä LED-taskulamppu
Fenix L2D ollut käytössä muutamanvuoden ja toimii edelleen vaikka loikannut taskusta ja mistä milloinkin maahan ja betonille (akut ei tykkää äkkipysähdyksistä vaan navat painuu sisään.)
Pohjantähti
-
- Ajoneuvos
- Truck: scania k114 carrus
http://www.lightforcefinland.fi/?pinc=1 kärkkäisellä käydessäni pyörähdin vilkaisemassa. hyllyssä oli rivi pätevänoloisia vaihtoehtoja, jos rahasta ei kiikasta...
-
- Rattimajuri
- Truck: dethleffs
- Member id: 091
Kokeileppa kattua suprabeam.com sivuilta löytyskö sopivaa.Mulla työ lamppuna jo kauan ja TOIMII
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Kiitoksia vinkeistä
Pitää googlata. Hinta ei välttämättä ole kynnyskysymys. Pääasia, että toimii nyt ja tulevaisuudessa. Eniten sapettaa, kun ostaa jonkun 60 euron lampun ja se hyytyy ensimmäisen kuukauden aikana.
Pitää googlata. Hinta ei välttämättä ole kynnyskysymys. Pääasia, että toimii nyt ja tulevaisuudessa. Eniten sapettaa, kun ostaa jonkun 60 euron lampun ja se hyytyy ensimmäisen kuukauden aikana.
Ittellä on ollu kovassa käytössä noit Ledlenserin lamppui ja oon kyl ollu tyytyväinen.
Ledlenserin puolesta yksi ääni lisää.On kestänyt ihmeen hyvin meikäläisen holtitonta käyttöä.
Pieniä kahden AA patterin kokoisilla akuilla varustettuja on muutama ja otsalamppu kans,kaikki ladattavia.
Kestää pudottaa lattialle 2metristä,eikä vielä ole hajonnut.
Valo on joskus liian kirkas,mutta otsalampussa on himmennin.
Pieniä kahden AA patterin kokoisilla akuilla varustettuja on muutama ja otsalamppu kans,kaikki ladattavia.
Kestää pudottaa lattialle 2metristä,eikä vielä ole hajonnut.
Valo on joskus liian kirkas,mutta otsalampussa on himmennin.

Falcon
Täällä kans ledlenser käytössä kolmattavuotta asennus/huolto töitä eli likaantuu, kastuu ja saa osumia. Vielä on toiminut.
Oletko niin epäonninen että saat aina maanantai kappaleet
Oletko niin epäonninen että saat aina maanantai kappaleet

Scania K112 CLB AA/6000 kutter deca 320 -87
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Jep - maanantaikappaleita ja sangen brutaali käyttäjä.
Joskus lamput putoavat lattialle ja saavat vettä niskaansa.
Tällä hetkellä luottolamppunani on Mellert. Siinä on kosketushäiriöitä - maadotus ilmeisesti päässyt hapettumaan.
Mellert menee huoltoon. Se on ollut minulla vasta pari kuukautta.
Joskus lamput putoavat lattialle ja saavat vettä niskaansa.
Tällä hetkellä luottolamppunani on Mellert. Siinä on kosketushäiriöitä - maadotus ilmeisesti päässyt hapettumaan.
Mellert menee huoltoon. Se on ollut minulla vasta pari kuukautta.
- Rantarosvo
- Kansleri
- Truck: Haaveena vasta
- Viesti:
Sain pojalta viime jouluna Ledlenserin ja tyytyväinen olen ollu. Täydellä akulla nenä jossain härvelin sisällä tuntuu valo jopa liian kirkkaalta.
OT.
Testailtiin Macligthin vedenkestoa joku vuos sitten. En muista syvyyttä missä sammu, mutta pinnalle nostettaessa paljastu että katkasian kumisuoja oli vain sammuttanut lampun. Eli roiskeveden kestäväkin voi toimia hyvin. Ja onhan se hyvä vasaranakin. Kokoa vaan liikaa.
Led-lampuista löytyy myös sukelluslamppuja jos pitää oikeesti vettä kestää.
OT.
Testailtiin Macligthin vedenkestoa joku vuos sitten. En muista syvyyttä missä sammu, mutta pinnalle nostettaessa paljastu että katkasian kumisuoja oli vain sammuttanut lampun. Eli roiskeveden kestäväkin voi toimia hyvin. Ja onhan se hyvä vasaranakin. Kokoa vaan liikaa.
Led-lampuista löytyy myös sukelluslamppuja jos pitää oikeesti vettä kestää.
Rosmo
- Lahti32
- Vapaaherra
- Truck: Jäämeri Express
Tulevaisuus on sähköinen