Moro
Osaako joku auttaa Scania K82 jousipussien / palkeiden suhteen (alusta K82 ja vuosimalli -85. Päällä kiitokori / entinen kirjastoauto). Millaisella varaosanumerolla niitä voisi teidustella? Autossamme on takana 4 pussia/paljetta ja ei saa selvää kuin valmistajasta (Dunlop).
Jos jollakin on kyseisen mallin palkeen sarjanumero olemassa / tiedossa, olisin kiitollinen jos sellaisen voisin kertoa.
Mukavaa päivää.
Terveisin
Petri
Scania K82 jousi/ilma/paljepussin tuotenumero
-
- Kokenut kuljettaja
- Truck: Scania L113 Vähämaa
Re: Scania K82 jousi/ilma/paljepussin tuotenumero
Scanian numero 411627, varmista vielä , tämä pitäis olla myös 2-sarjaan käypänen. Olen nyt vapaalla enkä pääse tarkastamaan asiaa.
-
- Renkaiden potkija
- Truck: Kiituri
Hienoa ja iso kiitos. On vähän ongelmallista kysellä osia kun jokaisesta osasta tulisi olla numero tiedossa. Auto on Joensuussa ja itte Espoossa, niin hieman hankala tarkastella numeroita.
Viikonloppuja
Viikonloppuja

- neppi
- Vapaaherra
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
Mä oon aina kirjottanu kaikki saamani osanumerot listan jatkoks. Monilla valmistajilla on hakukoneet, missä voi hakee alkup osanumerolla korvaavat tuotteet, esim: http://firestoneip.com/product-cross-re ... ber=411627 vasemmassa reunassa on "Product Cross Reference"-nappula, josta voi painaa. Siihen syötin ton Scanian osanumeron ja sain Firestonen vastaavan. Usein löytyny myös niinpäin, et on ollu vain se just jonku esim. firestonen numero ja sen perusteella on löytyny alkup numero, jonka perusteella voi sit ettii korvaavia tuotteita...
Google on hullun hyvä ystävä.
Neppi
Google on hullun hyvä ystävä.
Neppi