Kalantiin uusi bussi
-
- Apukuski
- Truck: MB608 LPO
- Member id: 004
Kalantiin uusi bussi
Elikkäs kulkuri no:10 on sitten investoinut uuden kulkuriauton vanha töysäläinen VOLVO B10,Perjantaina hakivat ja launtana,sunnuntaina ja maanantaina sisustettiin auto täällä meillä jämsässä ja maanantaina muutoskatsastettin matkailuautoksi ilman mitään ongelmia, ja auto lhti sitten huristelemaan kohti kalantia hyviä kilometrejä toivottaa Viktorin rakentamiseen osallitunut 

- santtu1207
- Kokenut kuljettaja
- Truck: scania 112
- Member id: 006
Re: Kalantiin uusi bussi
Jepulis, kävin jo tsiikaamassa uutta kulkuria. Niin ne vehkeet aina välillä vaihtuu ja "vanhat" on pakko laittaa laitumelle,vaikka ottaa koville.Kaikki tulee joskus tiensä päähän.
Tsemppiä ja kivoja uusia ideoita projektiin Arille ja Arjalle kalantiin 

-Lyyli-
- markii
- Tosi harrastaja
- Truck: scania kutter clippe
- Member id: 97
Re: Kalantiin uusi bussi
[quote="Small-Oldie"]Elikkäs kulkuri no:10 on sitten investoinut uuden kulkuriauton vanha töysäläinen VOLVO B10,Perjantaina hakivat ja launtana,sunnuntaina ja maanantaina sisustettiin auto täällä meillä jämsässä ja maanantaina muutoskatsastettin matkailuautoksi ilman mitään ongelmia, ja auto lhti sitten huristelemaan kohti kalantia hyviä kilometrejä toivottaa Viktorin rakentamiseen osallitunut
[/quot
Mahtaakohan tämä kaveri olla näillä keskustelu palstoilla kalannista. Itse olen kanssa kalannista ja ja oisi mukava käydä katsomassa autoa.monta kertaa ajanut ohi.

Mahtaakohan tämä kaveri olla näillä keskustelu palstoilla kalannista. Itse olen kanssa kalannista ja ja oisi mukava käydä katsomassa autoa.monta kertaa ajanut ohi.