Ikinä en ole bussia kuskannut, mutta melkein kaikkea muuta tuupattavan ruohonleikkurin ja ison dumpperin väliltä asvalttivehkeisiin ja kalliomurskaimeen asti. Toisinaan kuskaan trukkia, toisinaan nypin kukkapenkkejä tai ohjaan liikennettä.
Mites paljon tuo tuommoinen hiukan uudempi kunnollinen bussi maksaa yleensäkään, mitä täälläkin moni projektikseen ottaa?
Kauhiasti täälläkin toitotetaan että rakennellaan matkailubussia, mutta tien päällä hyvin harvoin näkee. Onko tämä uusikin harrastus vai pidättekö vehkeet liikaa bussin näköisenä jottei erota liikenteessä? Teuvalla erään talon pihassa möllöttää punertavan värinen matkailubussi. Kuka tunnustaa?
Itse en ole kiinnostunut varsinaisesti näistä matkailuvehkeistä, mutta olen kuitenkin kylähullu sekä kulkuripoika...
Tällä hetkellä olen... tai olemme uudet kylähullu-ehdokkaat edellisen kylähullun poismentyä. Erakkoperhe keskellä metsää... asunut 10 vuoden aikana 8 eri kaupungissa ja 5 eri läänissä ennen erakoitumistaan paikkaan nimeltä Myrkky.
Seurana suurehko määrä lemmikkikäärmeitä, kissoja, ja koira. Metsä- ja peltotöiden ja rakentamisen periaatteena että koneilla ei tehdä mitään, vaan kaikki tehdään niinkuin tehtiin silloin kun oli vain hevosia tai muita "yksheppasia". Toisin sanoen käsipelillä tehdään, koska ei ole varaa ostaa hepoa, aasia eikä kamelia...

Ajoneuvo on, mutta meille on pääasia vain se että koko perhe (kohta 5 henkeä) mahtuu 2 lastenvaunujen, ja muiden romujen kanssa kyytiin kun johonkin lähdetään. Takasintulomatkalla monesti on paljonkin tuotavaa, joten kuormatilaa tarvii kohtuullisesti. Toisinaan ajoneuvo vetää äestä pitkin peltoa, mutta se korvaa vain sen yksheppasen jota ei ole vara ostaa.

Tässä avautuminen, jos jollain on jotain sanottavaa niin sanokaa pois.