Vanhan ajan seisontan laitto

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
happa66
Rattiamiraali
Truck: MB-913
Member id: 123

Vanhan ajan seisontan laitto

Viesti Kirjoittaja happa66 »

No nyt trafiikki sai hommat toimimaan. Voi laittaa netissä Auton "seisontaan" nyky kielessä vissiin liikenteestä poisto, so vot halpeni pikkasen toi "seisontaan" laitto. 6,50 e/kerta.Elikkä nyt täytyy kattoo käyttö viikonloput ens vuonna tarkkan.

a-p
Runko MB 913,-76, Kori DB, kone 5,7l suora6. Cabby 472-76, Kafi 480 -82. Hobby Brestige 610 -86. Uusin tulokas Volvo B9M Vanhool 10 m pitkä -90.
Reddewil
Vapaaherra
Truck: Tukato & FM
Member id: 037

Re: Vanhan ajan seisontan laitto

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Ai nytkö se jo onnistuu netissä, mä olin varma että menee vuosi ennen kuin toimiva palvelu löytyy? JESHH!!! Se 6€ muuttu sit 6,5€ heti kättelyssä? No parempi sekin ku ajaa konttorille.

Tuolta löytyy: http://www.ake.fi/AKE/Asioi_verkossa/Sa ... lvelut.htm
Herjaa vanhentuneesta sertistä, mikä lisää luotettavuutta ja on käytössä vain päivittäin klo 07:00 – 22:00. :lol:
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Jan-Erik
Rattimajuri
Truck: Star M1 matkailuauto

Viesti Kirjoittaja Jan-Erik »

Red: uskotko tosiaan et toi toimii, mikä AKE tietojärjestelmistä toimii ....

Vaikka palvelu on olemassa, ei se tarkoite että se toimii ... tosin rahaa kyllä ottavat

onneks on noi suhteet kunnossa vakuutusyhtiöön, soitto ja käytöstäpoisto/käyttöönotto onnistuu, eikä maksa ... mitään
Kori: Erikoiskori Star 11, Iisalmi
Runko: MB O 814DA
Moottori: MB 364 LA 4000cm3
M1 Matkailuauto
happa66
Rattiamiraali
Truck: MB-913
Member id: 123

Viesti Kirjoittaja happa66 »

maanataina laitan yhden ha. auton "seisontaan" ja otan viikon päästä takaisin ajoon, niin oon viisaampi parin viikon päästä.

a-p
Runko MB 913,-76, Kori DB, kone 5,7l suora6. Cabby 472-76, Kafi 480 -82. Hobby Brestige 610 -86. Uusin tulokas Volvo B9M Vanhool 10 m pitkä -90.
Reddewil
Vapaaherra
Truck: Tukato & FM
Member id: 037

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Jan-Erik kirjoitti:Red: uskotko tosiaan et toi toimii, mikä AKE tietojärjestelmistä toimii ....

Vaikka palvelu on olemassa, ei se tarkoite että se toimii ... tosin rahaa kyllä ottavat

onneks on noi suhteet kunnossa vakuutusyhtiöön, soitto ja käytöstäpoisto/käyttöönotto onnistuu, eikä maksa ... mitään
Pelkkä luulo ja jos rahat on lähteny tililtä, niin ajoon saa lähtee, huomenna vois testata jos saan irtotavarat pois. Yhtiöstä jos saa puhelimella ajoon, niin hienoa, mikä yhtiö? Ja sehän on nykyään Trafi, eikä ake? Mikähän taika tuossin on :roll: mitä nyt saa painaa kaikki lomakkeet ja kyltit uusiksi.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Vastaa Viestiin