pohdiskelua / hieman tilavempaa perheautoa

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
Rosvolinna
Vapaaherra
Truck: B10M + MB515

pohdiskelua / hieman tilavempaa perheautoa

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

Olisi tarkoitus hankkia tilava perheensiirtoväline, jolla voisi vetää hieman raskaampaa kärryä.

Mielessäni on Suburban. Diesel koneella. Onko tuollaisesta iloa vai haittaa? Vaneja olen käynyt katsomassa, mutta ne Tuntuvat jotenkin pieniltä ja lähes jokaisessa on vanerilauteet takamatkustajille.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
vanha vanaja
Rattiamiraali
Truck: Scania K112

Re: pohdiskelua / hieman tilavempaa perheautoa

Viesti Kirjoittaja vanha vanaja »

teet niin kuin minä.Huijaat eukon matkaan ja haet ruottista pehmeillä penkeillä olevan henkilöauto vanin
Jaahas ja taas on kädet mustana
Rosvolinna
Vapaaherra
Truck: B10M + MB515

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

Juu kyllä tuollainen pehmytvani kävisi kuorkkirungolla. Mutta tuo 4x4 suppanen on jotenkin kätevän oloinen.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Lahti32
Vapaaherra
Truck: Jäämeri Express

Viesti Kirjoittaja Lahti32 »

Nettiautossa aivan huippu express van, 90 tkm ajettu. Tuollainen oli mulla ennen. Kova syömään, ei juuri alle 16 litran menny. Mutta se kasi, siinä on voimaa.
Tulevaisuus on sähköinen
MB1962
Rattiamiraali
Truck: MB-62ja63+Scania-87
Member id: 95

Viesti Kirjoittaja MB1962 »

Vaimolla on ollut 12vuotta käyttöautona suburbani eikä ole suostunut vaihtamaan, paitsi uudempi suburbani kävis.
Ekalla suburilla oli ajettu n 500tkm ja tällä toisella nyt 270tkm, halpa auto ja halvat osat, pystyy aika hyvin itse korjaamaan.
MB 1962 lahti laP6 x 2
Scania K112 kutter deca 360 1987
Iski
Kansleri
Truck: Carrus 502 B10M
Member id: 149

Viesti Kirjoittaja Iski »

Meilläkin oli 4 vuotta suburban -95 lastutus niin kulutus putoo 12 litraan sadalla, ok peli 4X4, vero nykyään kait alle 100 e. sitten oli excursion takaveto bensakoneella vuoden verran, ei niin hyvä vaikka paljon uudempi, samoin vaimo tykkäs enempi GMCstä.
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
neppi
Vapaaherra
Truck: Hino Blue Ribbon -91

Viesti Kirjoittaja neppi »

Just pääsin Suburbanista eroon ja kyllähän juhlat pidin. Oli se kolme vuotta tossa konepelti pystyssä pihassa. Kaikki maholliset tehtiin ja vielä jäiki. Jos saat ite päättää ni älä laita semmosta.

Ohan ne kivoja ku toimii, mut ihan mitä tahansa ku hajoo, ni kaks tonnii on selällään saman tien. Vaik tekis ite. Osissa jos haluu päästä johonki järkevään hintatasoon, ni ameriikasta pitää hakee - "tänään" et saa mistään. Joskus kauan sitte kattelin rekisterikilven valo, Rockauto 9bucks, US-Parts 36€.

Jos jostain syystä siihen kuitenki päädyt, ni laita iha ekaks pakoputki auki, ja sit hae Kojo-tune Nurmijärveltä. Mut älä osta semmosta.

Sitäpaitsi lastaus ja purku on ihan kauheeta hommaa, etenki jos on yhtään korotusta, ja sitä kandee olla vähän, et mahtuu 285/75/16 pyörimään, ja semmoset taas kandee laittaa siks et kulutusta saa alas (amongst lastu ja pakoputki) ja mittari näyttää oikein. Eikä sinne sitä tavaraa niin paljoo mahu. Tilavahan se kyllä on, mut järkevää tilaa ei oo kyl liikaa, tavaratilan verkko rajoittaa käytettävyyttä (ku ilmankaan ei oikein sais ajella), ja takapenkin irrottaminen on aivan älyvapaata touhuu.

Mut onhan siinä 11 mukitelinettä!

N
Lahti32
Vapaaherra
Truck: Jäämeri Express

Viesti Kirjoittaja Lahti32 »

Kyllähän jenkin osat on halpoja. Mulla ollut viisi Chevroletia eikä missään ole ollut mitään kallista vikaa koskaan. Osat rockauto.com ja on muutamassa päivässä kotiovella. Sisälokasuoja 5€, vesipumppu 12€ ja pyörännapa 70€. Ei voi moittia ylläpitokuluja, juuri laitetaan 07 volkkariin uutta konetta, alle 300tkm ja täystuho, mersu 340tkm myytiin purkuun, ja noissa ne maksaa remontit jos jossain. Kaksi Chevrolet Trans Sportia oon ajanut ja pikku säätämisellä huoletonta ja mukavaa menoa.
Tulevaisuus on sähköinen
neppi
Vapaaherra
Truck: Hino Blue Ribbon -91

Viesti Kirjoittaja neppi »

Toi mun katiska oliki varmaan just imuroinu kaikkien muiden kaikki viat.
Vastaa Viestiin