neppi kirjoitti:Ni. Kuka tykkää mistäki. Ite en viihdy luksushotelleissa, eikä oo tsiljoonia laittaa alustaan eikä sisälmyksiin. Kuitenki on puolessatoista vuodessa oltu reissussa yht kymmenen kuukautta, kymmenessä eri maassa ja hienosti pärjätty kantovedellä ja lappupesuilla.
Auto on poikinu milloin mihinki, mut aina on pois päästy ja nyt tietää et esim öljykuuleri ei mun aikana enää hajoo, se on uus. Ü
Sisustassa kamat on hakenu paikkansa itestään ja nyt alkaa olee käsitys siitä, mikä toimii ja mikä pitää olla missäki, miten päin. Jos oisin ostanu valmiin, ärsyttäis joku komeron ovi kuitenki koko ajan.
Oppimistahan tää on. Joku toinen rakentaa nyt seittemättä bussiaan ja on oppinu sitä kautta, joku rakentaa ensimmäistään, mut siihen tehdäänkin koko kori uus ja laitetaan Fh Volvon lokinsiipiovet. Ja taas oppii. Tyylejä on just niin monta ku on tekijöitäki.
Pääasia kai on et on jotain tekemistä; pysyy poissa pahanteosta! Ü
Neppi

Totaalinen repeeminen...
Kuinkahan paljon määkin oisin ehtiny "jakaa piruutta" ja "tehdä pahaa" jos omaa rojektia ei olis...

(olisin varmaan aika "paha mies")
Ei vaines... en ois... Mutta olen samaa mieltä Neppi:n kanssa... Jokainen tekee juur semmosen mistä ite tykkää... (paitsi mä...mä "en tykkää" mistään mitä oon tehny...koko ajan oon "motkottamassa" itelleni että "miksi...miksi noin...miks en tehny sitä näin...

)
Tässä hommassa on suuri vaara että se "mopo ei pysy lapasessa sillä sokeella papilla siellä saaressa"... eli se on hävitettävä "pito vaikeuksien takia"...(ite oon vaan sen verran sokeehullupappi... että ei haittaa vaik pää koliseeki koko ajan...

)
Eli realisti kannattaa olla tekee sitte ihan mimmosta autoo tahansa... Näitä ei ilmaseks saa tehtyä... ja jos yksin tekee... saattaa olla joskus syviä ne "motivaatio montut"...(arvatkaapa mistä tiiän...

) No mä näytän...

- "purku into petteri"
- P6100507.JPG (180.33 KiB) Katsottu 20795 kertaa
Tässä kohtaa mä olin oikeesti vielä sitä mieltä että "kamat ulos"...ja "kannan sen ikea keittiön ja sängyn sisään ja lähen vallottaa maailmaa...

Toisin kävi... tästä se "alamäki" alko...

- "noh pikkusen pehmee vaneri... mitä sitte"
- P6100509.JPG (266.02 KiB) Katsottu 20795 kertaa

- "varpaita yritin kuvata...mutta maha oli tiellä"
- P6250526.JPG (281.2 KiB) Katsottu 20795 kertaa
Näillä paikkeilla olin viel siinä uskossa "eihän mun tarvi tehä ku lattia uudestaan...

(että mä oon naiivi hölmö...

)

- "oho... lipsahti..."
- P7040544.JPG (283.01 KiB) Katsottu 20795 kertaa
Ei toi ny "pesemättömänä" viel pahan näkönen ollu...

mutta ku sen sai pestyä ja putsattua hiekka moskan joka paikasta pois... karu totuus paljastu...

ja se johti erääseen mietiskily hetkeen "palovartio olutta nauttiessani"...

- "sinne män se mopo tältä papilta"
- WP_20131028_001 1.jpg (257.89 KiB) Katsottu 20795 kertaa
Mietiskely hetken loppu päätös... PRKL... Määhän istun joku päivä tossa auton keskivaiheilla sohvalla...ja juon edelleen olutta...mutten "palovartio" kaljaa...
Vaikka olen viel kaukana "sohvan asennuksesta" silti se päivä lähenee koko ajan... Pointtina tässä on se... että ei kannata lähtee "soitellen sotaan"... kannattaa oikeesti miettiä se "pahin skenaario" valmiiks...eli mitä jos näin käy... enkä välttämättä suosittele ostamaan autoo pelkästään "nättien verhojen" takia... vaan omasta motivaatiosta, taidosta, tiloista, budjetista, ajasta...HULLUUDESTA riippuen... kattoo ja tarkastella rojekti aihio kunnolla... niin tekniikan ku korinki puolesta... (nyt kaikki "rosteri himmelit" huutaa... häh hää... ei tarvi huolehtia...) mutta onpa niissäki vissii sitä mustaa jossain kohtaa... joka saattaa olla myös hankala korjattava...

en tiíä... en oo koskaan "livenä" nähny noiden ongelma paikkoja...
Mutta onnea ja menestystä etsintöihin...ja sen jälkeen tsemppistä ja jaksamista rakentamiseen...

Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...