Ei tässä kyllä oo mitään jär B10M Berkhof ex Horror line
Ei tässä kyllä oo mitään jär B10M Berkhof ex Horror line
Muokataan vähän alkua eli tässä vähän valmisteltu muutoskatsastus kuntoon yritän muistaa laittaa yhtä paljon kuvia kuin neppi omasta projektistaan.
Joo, elikkäs tervehdys foorumille tuli vähän kuningasajatusta, niin pitää kysellä mistä kannattaa lähteä liikkeelle? Vai unohtaa koko juttu. Vähän pohjaa aiheelle tykkään asua maalla ja pitäis vissiin kämppää hommata, mutta kun oon sinkku ei ole tarvetta kovin isolle, joten ehkä tuollainen linja-autosta rakennettava kämppä vois olla ihan hyvä idea väliaikaiseksi asunnoksi. Tekee oikean talon, jos joku naikkonen alkaa enemmän täällä viihtyä ja tarvii lisää tilaa. Ideana siis vetää tontin laitaan sähköt, porakaivo ja ehkä viemäröinti. Myöhemmin, kun rahoitus taas linjuriprojektin jäljiltä kasassa tekis riittävän kokoisen autotallin/varaston. Mun tavarat ei toki tule linjuriin mahtumaan, joten merikontti varmaan pitäis varastoksi hommata toki sellaiseenkin vois asunnon tehdä.
Ongelmaksihan muodostuu sopiva aihio. Paras olisi mahdollisimman pitkä ja korkea, kun oon 193 pitkä, niin kaikki lisä korkeus hyvästä. No tietenkin pituus aiheuttaa ongelmia kortti asioissa itseltä tuo C löytyy, mutta kun nuo pidemmät vaatii sen D:n ei toki kovin paha olisi ajaa tuota korttia, kun muutenkin pitäis vissiin C1E hommata. Takamoottorinen ei saisi olla, koska jos linjuriin rakennan tarviin ehdottomasti takatallin, (tulee tuota kelkalla ajelua harrastettua ja tuommoinen olis aika ideaali lapin reissuille, kun porukalla lähtee reissuun) saunan tarviin tulee aika paljon saunottua, sitten keittiö, vessa yms. ja joku nukkumasoppi sekä "työhuone" eli siis tietokoneelle hyvä käyttöpaikka. Ajatus tehdä makuupaikat riippumattoihin eli noilla saa helposti käytettyä sellaista tilaa majoittumiseen, mikä voi päivisin olla muussa käytössä ja yllättävän mukavia nukkua sekä tietenkin nukkumapaikkoja saa todella paljon mahtumaan toki varmaan se yksi soppi johonkin kulmaan. Muiden juttuja tässä aika paljon lukenut halvimmalla varmaan pääsis, jos sen maksimi 12m ottais aihioksi, mutta se 3m lisää olis tuon tallin kannalta aika hyvä lisä toisaalta pienillä teillä voisi aiheuttaa ongelmia.
Oon sellaista ideaa pyöritellyt, että sais tallin ja saunan päällekkäin, kun kummassakin voi vähän korkeudesta tinkiä se vois olla mahdollista, mutta ainakin makuutila tallin päälle mahtuu hyvin. Tallin minimi mitta pitäis olla noin 3m silloin pitäis saada kolme kelkkaa mahtumaan, mutta tietenkin vähän pidempään sais remonttivehkeitä ja tallia vois käyttää korjaamona reissun päällä on se varmaan vähän lämmempi, kuin ulkoilma.
Itsehän en siis osaa rakentaa tai siis ainoa kokemus tuon yhden avk:lta ostetun kelkan korjaus, mutta siinähän sitä tehdessä oppii. Lämmitysratkaisu ja eristys lienee talviasuttavassa suurimmat ongelma kohdat ja herkästi lämmityskustannukset nousee toki jos talon pienenkin rakentamiseen menee 100kiloo enemmän kyllähän sillä muutama vuotta lämmittää saattais olla jopa tuolla jossakin ehdotettu puulämmitys kätevin, kun metsästä saapi puuta riittävästi.
Eli ekanakin millaista aihiota suosittelette osa täällä tuntuu tietävän kaikki mallit ulkoa toivoisin hinnan jäävän alle 15k€:n voipi olla ulkomaan tuontikin ilmeisesti suoraan kysymällä liikennöitsijältä voi saada kohtuu halvalla. Pitäis vaan eka tietää millaisia malleja alkaa kyselemään. Tuskin tulen itse ulkomailla liikkumaan, mutta se 2020 on sen verran lähellä, että jääköön nuo luvat hakematta ajaa ennemin sen kortin varsinkin, kun vissiin se ammattipätevyys hommattava töiden takia aika pitkään onnistunu välttelemään. Yritän silti saada kaikki mahdutettua 12 metriin. Kai siinä noin 10 metriä jää yleensä rakentelu tilaa?
laitetaan tähän vielä tarkat specsit
- ei takamoottoria (se selvinny et uudemmissa harvinaisia)
- mieluiten max 12m, jos tarpeeksi hyvät perustelut pidemmille laitetaan ne harkintaan
- alle 15k€ mieluummin alle 10k€
- mahdollisimman korkea
Tuli vähän sekavaa teksiä yritän fiksailla paremmalla ajalla.
Jos tää jostain syystä joskus siirtyy teoriasta käytäntöön modet voi siirrellä (ikuisuus)projekteihin
http://imgur.com/BxmLmYj
Joo, elikkäs tervehdys foorumille tuli vähän kuningasajatusta, niin pitää kysellä mistä kannattaa lähteä liikkeelle? Vai unohtaa koko juttu. Vähän pohjaa aiheelle tykkään asua maalla ja pitäis vissiin kämppää hommata, mutta kun oon sinkku ei ole tarvetta kovin isolle, joten ehkä tuollainen linja-autosta rakennettava kämppä vois olla ihan hyvä idea väliaikaiseksi asunnoksi. Tekee oikean talon, jos joku naikkonen alkaa enemmän täällä viihtyä ja tarvii lisää tilaa. Ideana siis vetää tontin laitaan sähköt, porakaivo ja ehkä viemäröinti. Myöhemmin, kun rahoitus taas linjuriprojektin jäljiltä kasassa tekis riittävän kokoisen autotallin/varaston. Mun tavarat ei toki tule linjuriin mahtumaan, joten merikontti varmaan pitäis varastoksi hommata toki sellaiseenkin vois asunnon tehdä.
Ongelmaksihan muodostuu sopiva aihio. Paras olisi mahdollisimman pitkä ja korkea, kun oon 193 pitkä, niin kaikki lisä korkeus hyvästä. No tietenkin pituus aiheuttaa ongelmia kortti asioissa itseltä tuo C löytyy, mutta kun nuo pidemmät vaatii sen D:n ei toki kovin paha olisi ajaa tuota korttia, kun muutenkin pitäis vissiin C1E hommata. Takamoottorinen ei saisi olla, koska jos linjuriin rakennan tarviin ehdottomasti takatallin, (tulee tuota kelkalla ajelua harrastettua ja tuommoinen olis aika ideaali lapin reissuille, kun porukalla lähtee reissuun) saunan tarviin tulee aika paljon saunottua, sitten keittiö, vessa yms. ja joku nukkumasoppi sekä "työhuone" eli siis tietokoneelle hyvä käyttöpaikka. Ajatus tehdä makuupaikat riippumattoihin eli noilla saa helposti käytettyä sellaista tilaa majoittumiseen, mikä voi päivisin olla muussa käytössä ja yllättävän mukavia nukkua sekä tietenkin nukkumapaikkoja saa todella paljon mahtumaan toki varmaan se yksi soppi johonkin kulmaan. Muiden juttuja tässä aika paljon lukenut halvimmalla varmaan pääsis, jos sen maksimi 12m ottais aihioksi, mutta se 3m lisää olis tuon tallin kannalta aika hyvä lisä toisaalta pienillä teillä voisi aiheuttaa ongelmia.
Oon sellaista ideaa pyöritellyt, että sais tallin ja saunan päällekkäin, kun kummassakin voi vähän korkeudesta tinkiä se vois olla mahdollista, mutta ainakin makuutila tallin päälle mahtuu hyvin. Tallin minimi mitta pitäis olla noin 3m silloin pitäis saada kolme kelkkaa mahtumaan, mutta tietenkin vähän pidempään sais remonttivehkeitä ja tallia vois käyttää korjaamona reissun päällä on se varmaan vähän lämmempi, kuin ulkoilma.
Itsehän en siis osaa rakentaa tai siis ainoa kokemus tuon yhden avk:lta ostetun kelkan korjaus, mutta siinähän sitä tehdessä oppii. Lämmitysratkaisu ja eristys lienee talviasuttavassa suurimmat ongelma kohdat ja herkästi lämmityskustannukset nousee toki jos talon pienenkin rakentamiseen menee 100kiloo enemmän kyllähän sillä muutama vuotta lämmittää saattais olla jopa tuolla jossakin ehdotettu puulämmitys kätevin, kun metsästä saapi puuta riittävästi.
Eli ekanakin millaista aihiota suosittelette osa täällä tuntuu tietävän kaikki mallit ulkoa toivoisin hinnan jäävän alle 15k€:n voipi olla ulkomaan tuontikin ilmeisesti suoraan kysymällä liikennöitsijältä voi saada kohtuu halvalla. Pitäis vaan eka tietää millaisia malleja alkaa kyselemään. Tuskin tulen itse ulkomailla liikkumaan, mutta se 2020 on sen verran lähellä, että jääköön nuo luvat hakematta ajaa ennemin sen kortin varsinkin, kun vissiin se ammattipätevyys hommattava töiden takia aika pitkään onnistunu välttelemään. Yritän silti saada kaikki mahdutettua 12 metriin. Kai siinä noin 10 metriä jää yleensä rakentelu tilaa?
laitetaan tähän vielä tarkat specsit
- ei takamoottoria (se selvinny et uudemmissa harvinaisia)
- mieluiten max 12m, jos tarpeeksi hyvät perustelut pidemmille laitetaan ne harkintaan
- alle 15k€ mieluummin alle 10k€
- mahdollisimman korkea
Tuli vähän sekavaa teksiä yritän fiksailla paremmalla ajalla.
Jos tää jostain syystä joskus siirtyy teoriasta käytäntöön modet voi siirrellä (ikuisuus)projekteihin
http://imgur.com/BxmLmYj
Viimeksi muokannut Maco81, 31 Heinä 2016 09:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3083
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär
Osta Horror Lines. Siinä oiva poikamiesboksi!
- kulkuri
- Kansleri
- Viestit: 1280
- Liittynyt: 06 Maalis 2011 02:46
- Location: etelästä lähtenyt ...matkalla pohjoiseen
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär
ääni horrorille
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3083
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär
kolmas ääni horrorille.
-
- Ajoneuvos
- Viestit: 987
- Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
- Truck: 1968 Vanaja Ajokki
- Location: Uusimaa
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär
Neliäänisesti horrorollo!
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
- Lahti32
- Vapaaherra
- Viestit: 4271
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
- Truck: Jäämeri Express
- Location: Lumijoki
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär
Hmm... Horror voisi olla tähän yksi sopivimmista, paljon tehty ja paljon testattu:)
Talli, sauna, ph, oh, kt, alkovi ja ohjaamo sopii samaan autoon. Täytyypä piirrellä sellainen pohjapiirros. Siitä tuo horror on juurikin hyvä että tasalattiaa heti ylätuulilasin takaa. Viides ääni sinne.
Kriteerit ovat sellaiset että vaihtoehtoina on b10m ja b12m Volvot. Vähissä on muut korkeat mahurit. Lahti 471 kori on kyllä korkea mutta ei ole tasalattiaa, toisaalta piankos sen hitsailee siihen.
Tervetuloa foorumille.
Talli, sauna, ph, oh, kt, alkovi ja ohjaamo sopii samaan autoon. Täytyypä piirrellä sellainen pohjapiirros. Siitä tuo horror on juurikin hyvä että tasalattiaa heti ylätuulilasin takaa. Viides ääni sinne.
Kriteerit ovat sellaiset että vaihtoehtoina on b10m ja b12m Volvot. Vähissä on muut korkeat mahurit. Lahti 471 kori on kyllä korkea mutta ei ole tasalattiaa, toisaalta piankos sen hitsailee siihen.
Tervetuloa foorumille.
Tulevaisuus on sähköinen
- Pukaatti
- Vapaaherra
- Viestit: 2595
- Liittynyt: 23 Elo 2015 09:41
- Truck: volvo b10m dp carrus
- Location: Volvon alla yleensä
- Member id: 244
- Paikkakunta: Savonlinna
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär
Se ois niin lekentaarinen peli et huh. Siinä on mosaiikki ikkuna ja kaikki ja hyvä kuskinpenkki! Oon istunu ja sopi savolaisellekkin
+1 ääni.
+1 ääni.
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3083
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär
Ei muute oo Horrorissa tasalattiaa ku keittiössä ja vessassa, vaikka Berkhof onki. Kuskinpenkki on hyvä, etenki just savolaisillekki sopiva sähkötuoli.
On takatallin paikka ja siinä yläpuolella saunan paikka. Kattoluukusta pääsee ulos vilvottelemaan.
On takatallin paikka ja siinä yläpuolella saunan paikka. Kattoluukusta pääsee ulos vilvottelemaan.
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär
Tuli nyt sitten luettua tuo Horror projekti kokonaan kyllähän tuo varmaan olis ihan hyvä aihio. Toki saapi aika jumpan tehdä takatallia varten, kun siellä vissiin aika paljon tekniikkaa, ehkä parempi yrittää löytää sopiva tekemätön aihio, mutta varmaan tuota käytävä katsomassa, jossakin vaiheessa kunhan suunnitelmat selkenee, jos on vielä myynnissä.
eli siis b10m ja b12m Volvot olis ne joita pitäis alkaa kyttäämään asia selvä. Lattian toki saa tasaiseksi se tuskin tulee ongelmaksi.
eli siis b10m ja b12m Volvot olis ne joita pitäis alkaa kyttäämään asia selvä. Lattian toki saa tasaiseksi se tuskin tulee ongelmaksi.
- Pukaatti
- Vapaaherra
- Viestit: 2595
- Liittynyt: 23 Elo 2015 09:41
- Truck: volvo b10m dp carrus
- Location: Volvon alla yleensä
- Member id: 244
- Paikkakunta: Savonlinna
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär
Kutteri oli valmiina tori piste fiissä.
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3083
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär
Ei ole takatallissa tekniikkaa, muutaku ilmalämpöpumpun ulkoyksikkö ja seki joutaa muualle ku siitä kuulemma kyrvähti piirikortti. Käy hakee pois, ni pääsen täällä Mitsubishi kaupoille. Ü
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär
Suositusten mukaisesti Horror Line ostettu, kunhan vielä ehtii käydä hakemassa kotipihaan, joskus juhannuksen jälkeen.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3657
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär
Jaksamista.... Hollanninkielinen sähkökaavio on parasta kesälukemista.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär
Tää ois nyt viimein, tuossa pihalla vois varmaan siirrellä tuonne projekti puolelle. Ekana varmaan käytävä muutoskatsastamassa turhan jännää ajella tälleen kortitta.
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3083
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär
Hait sen?
Eikä jättäny tielle?
On kuin suuri taakka olisi poistunut sydämeltäni.
... ja faijan pihasta. Ü
Tulet vielä viettämään monta ihanaa hetkeä sen katiskan kanssa. "Berkhof on kuin suolasen ja makean ikuinen taistelu."
Eikä jättäny tielle?
On kuin suuri taakka olisi poistunut sydämeltäni.
... ja faijan pihasta. Ü
Tulet vielä viettämään monta ihanaa hetkeä sen katiskan kanssa. "Berkhof on kuin suolasen ja makean ikuinen taistelu."
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär
Juu, ihan hyvin tuli aika mukavan letkeä ajella alussa ei oltu oikein laatikon kanssa samalla aaltopituudella ja vähän vaikeuksia saada haluttu pykälä sisään, mut kyllä se loppumatkasta alkoi sujua
- Pukaatti
- Vapaaherra
- Viestit: 2595
- Liittynyt: 23 Elo 2015 09:41
- Truck: volvo b10m dp carrus
- Location: Volvon alla yleensä
- Member id: 244
- Paikkakunta: Savonlinna
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär
And the story continues
Eise horisko hajoo.
Eise horisko hajoo.
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär B10M Berkhof ex Horror line
Tässä nyt lähinnä purettua yhtä sun toista, että pystyy tekemään enemmän oman maun mukaista. Suunnitelmat tuntuu vaihtuvan aina, kun tuolla käy pyörimässä, mutta kysellää fiksummilta elikkäs onko näistä joku kantavaa rakennetta http://imgur.com/kamlXnP kuva on perästä, mutta käsittääkseni rakenne menee samanlaisena koko bussin läpi. Idea olis laskea lattia tuon alemman poikkipalkin kohdalle ja purkaa ylhäältä kaikki pois. Varmaan pituussuuntaan ainakin hitsattava lisää rautaa? Idea siis laskea lattiaa selvästi alemmaskeulasta tuohon suunnilleen taka-akselin lähelle ja nostaa perän lattia vastaavasti http://imgur.com/usm7Wn5 samalle tasolle, kuin tuo kemiallinen vessa eli takatalliin korkeutta lisää ja edessä matkustutilaan lisää korkeutta. Onko tuo edes teoriassa tehtävissä, kun ei viittis kovin pitkälle epävarmana purkaa.
Tuonne matalampaan peräosaan tulis sauna, vessa ja pyykinpesukone heti korkeamman osan alkuun suihkukoppi sitten toiselle puolelle käytävää kolme kerroksinen sänky ja toiselle puolelle levitettävä sohva, joka toimis samalla pukuhuoneena noi kaikki suunnilleen takaoven kohdalle mennessä. Seuraavaksi viihdetila toiselle puolelle sohva vastaseinälle tv:t yms viihdelaitteet. Viimeiseksi keittiö ja toiselle puolelle pöytäryhmä keulaan jäis nuo kaksi penkkiparia, jolloin jäis kahdeksan vyöllistä istuinta sen lisäksi varmaan matkanjohtajan paikka säilytettävä tosin ihan varma en ole pitääkö muutoskatsastukseen poistaa. Rahtitilaan tulis tekniikka, taakse talli ja lisäksi keulan luokse jäis vielä hyvin rahtitilaakin.
Tää on siis tämän hetken suunniltelma.
Tuonne matalampaan peräosaan tulis sauna, vessa ja pyykinpesukone heti korkeamman osan alkuun suihkukoppi sitten toiselle puolelle käytävää kolme kerroksinen sänky ja toiselle puolelle levitettävä sohva, joka toimis samalla pukuhuoneena noi kaikki suunnilleen takaoven kohdalle mennessä. Seuraavaksi viihdetila toiselle puolelle sohva vastaseinälle tv:t yms viihdelaitteet. Viimeiseksi keittiö ja toiselle puolelle pöytäryhmä keulaan jäis nuo kaksi penkkiparia, jolloin jäis kahdeksan vyöllistä istuinta sen lisäksi varmaan matkanjohtajan paikka säilytettävä tosin ihan varma en ole pitääkö muutoskatsastukseen poistaa. Rahtitilaan tulis tekniikka, taakse talli ja lisäksi keulan luokse jäis vielä hyvin rahtitilaakin.
Tää on siis tämän hetken suunniltelma.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3657
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär B10M Berkhof ex Horror line
Kyllä tikapuurunkoisessa autossa voi lähes kaikki himmelit saksia irti. Teet tilalle samalla mitoitukselle uudet rakenteet. Samalla, kun tuo on auki kannataisi laittaa kaapeli/putkikanavat koko matkalle. Niin minä tekisin, jos auto olisi tyhjä.
Pitkällä kepillä oppii ajamaan kaikki muut paitsi tuo lähiaseman katsastusmies ihme rohinaa se saa aikaan, kun sovittelee aarrettani rullille.
Pitkällä kepillä oppii ajamaan kaikki muut paitsi tuo lähiaseman katsastusmies ihme rohinaa se saa aikaan, kun sovittelee aarrettani rullille.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär B10M Berkhof ex Horror line
Juu idea oli tosiaan vetää noi kaapeli ja piuhat uudelleen yhdelle kohtaa paljon helpompi jälkeenpäin korjata, kun ei tarvi ympäri autoa kiertää etsimässä, et mihin kohtaan tuli takavalojen piuha laitettua ja missä on se tankin anturin johto. Tokihan niitä yhdestä nipustakin joutuu vähän hakemaan, mutta tietää ainakin sieltä löytyvän.
edit. Lähdenpä siis nykyistä suunnitelmaa toteuttamaan aika iso homma toki, mutta tulleepa ainakin mieleinen. Se kai se näissä tärkeintä.
edit. Lähdenpä siis nykyistä suunnitelmaa toteuttamaan aika iso homma toki, mutta tulleepa ainakin mieleinen. Se kai se näissä tärkeintä.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3657
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär B10M Berkhof ex Horror line
Laita korin ja hupipuolen kaapelit omiin kouruihin. Omissa suunnitelmissani on laittaa 12v valosähköt ja verkkovirta samaan kouruun auton patterilinjojen päälle. Jakorasialla voi sitten poimia sähköjä sinne mihin niitä tarvitaan. Kaikki verkkovirtavalot langattomilla kytkimillä.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- Lahti32
- Vapaaherra
- Viestit: 4271
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
- Truck: Jäämeri Express
- Location: Lumijoki
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär B10M Berkhof ex Horror line
Onko tuollaisissa kytkimissä paristot? Sellainen havainto vuosien varrelta että mikään paristolla toimiva ei sovellu bussiin. Aina on joku vekotin pimeänä ja talven jälkeen varmuudella kaikista patterit loppuRosvolinna kirjoitti:Kaikki verkkovirtavalot langattomilla kytkimillä.
Tulevaisuus on sähköinen
- pelti
- Kansleri
- Viestit: 1165
- Liittynyt: 07 Heinä 2013 22:16
- Truck: Hymer camp
- Location: vantaa
- Viesti:
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär B10M Berkhof ex Horror line
Palohälyttimen paristo tyhjenee talven jälkeen vasta ekana yöpymisyönä n. Klo 3
peltiliiteri.com
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3657
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär B10M Berkhof ex Horror line
On paristot - semmoiset kolikon kokoiset. Neljä vuotta on mennyt samoilla paristoilla.
Langattomat ovat käteviä, kun hahmottellee kytkimien paikkoja ja yhdelle kytkimelle voi ohjelmoida useita valaisimia. Vaikka kuskinpenkin vierestä kaikki valot päälle tai pois. Kätevä, kun peruuttelee pimeässä ja matkistamo tulee saada pimeäksi.
Langattomat ovat käteviä, kun hahmottellee kytkimien paikkoja ja yhdelle kytkimelle voi ohjelmoida useita valaisimia. Vaikka kuskinpenkin vierestä kaikki valot päälle tai pois. Kätevä, kun peruuttelee pimeässä ja matkistamo tulee saada pimeäksi.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun