Tulevaisuus kylähulluna...?

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
Pussikuski
Renkaiden potkija
Truck: Ei ole vielä

Tulevaisuus kylähulluna...?

Viesti Kirjoittaja Pussikuski » 19 Marras 2019 13:56

Moi,
Liityin juuri foorumille. Mulla on pari vuotta ollut ajatuksissa hankkia täysikokoinen bussi ja tehdä siitä kunnollinen liikkuva yksiö varakodiksi. Taustalla on autoharrastus ja oman kodin rakentaminen, joten perusasiat pitäisi olla hallinnassa.

Viimeisen puolen vuoden aikana kuume on vain kasvanut, ja monta kertaa viikossa tulee pyörittyä nettikoneen ”kuljetuskalusto - linja-autot” -osiossa. Nyt on sitten jo foorumillekin rekisteröidytty. Pahalta näyttää...

Tähtäimessä on keskimoottorinen alle 13m aihio 2000-luvun puolelta. Ehkä Volvo. Liitteenä esimerkkikuva.

Onko joitain malleja joita kannattaa hankkia, ja joitain mitä pitäisi laadullisesti tai muuten ehdottomasti välttää? Mitenkäs säilytys? Kestääkö bussi paremmin ulkona kuin asuntovaunu? Tonttia on puoli hehtaaria mutta bussihallia en haluaisi rakentaa. Autotalliprojekti on menossa mutta ei sinne bussi millään mahdu.

Ruokitaan nyt tätä kuumetta vielä entisestään.
Liitteet
6677B477-6E90-4F19-BAA6-DFD320D40C34.png

Reddewil
Vapaaherra
Truck: Tukato & FM
Member id: 037

Re: Tulevaisuus kylähulluna...?

Viesti Kirjoittaja Reddewil » 03 Tammi 2020 02:13

No Carrushan o hyvä, ku paikkailee kattoläpiviennit ja niitit ikkunoiden päältä. Tuo kuvan kampehan on matalin "turisti" vai jopa paikkuri mun silmään? eli vanhaa 3-sarja. Ota joku 5 tai 7 eli nykysistä 9-tonnisista nyt HD, tuo on S? . Vai miten ne menee? Mä oon ihan kujalla =D Kestää pitää pihalla, joskus toki hyvä liikutella, ainakin jos levyjarrut on, tuntuu ruostuvan nekin =)
-Koska sen voi tehdä myös itse-

setrailija
Rattimajuri
Truck: carrus 602
Viesti:

Re: Tulevaisuus kylähulluna...?

Viesti Kirjoittaja setrailija » 03 Tammi 2020 17:53

moro
on miulla tuossa 2000 vuosmallin mahuri volvo 12 metrinen jos kiinnostaa.carrus 602
+3580440422887
Aina kylähulluja autetaan jos Itä-Suomessa pelit reistaa. Tai jos tarvii nopeudenrajoittimen todistuksen.
+358440422887

Vastaa Viestiin