Auton rakentajia suomi/ulkomaat?

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
Pahkis
Renkaiden potkija
Viestit: 4
Liittynyt: 29 Joulu 2019 21:42
Location: Lpr

Auton rakentajia suomi/ulkomaat?

Viesti Kirjoittaja Pahkis »

Olen etsiskellyt matkailuautoa mutta olen miettinyt myös sellaisen rakentamista jos ostaisi 2000 luvun alustan.

Oma aika on tietysti välillä kortilla niin olen etsiskellyt myös suomesta tai ulkomailta (Viro?) firmoja jotka tekisi muutos töitä, lähinnä sänkyjen ja keittiön rakentamisen.
Itse osaisin kyllä sähköt tehdä mutta aika tuntuu olevan kortilla niin löytyisikö täältä vinkkiä tekijöistä?
Avatar
Geekuality
Rattiamiraali
Viestit: 490
Liittynyt: 13 Maalis 2017 17:48
Truck: B12 Carrus 602 '96
Location: Helsinki
Member id: 348

Re: Auton rakentajia suomi/ulkomaat?

Viesti Kirjoittaja Geekuality »

Suomessa ainakin Ukkosen Hannu, kylähullu itsekin. http://www.ukkonenoy.com/
Tyttiksen projektiketju foorumilla
facebook.com/tyttisbussi
instagram.com/tyttisbussi
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3082
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Auton rakentajia suomi/ulkomaat?

Viesti Kirjoittaja neppi »

Minkälainen aikataulu sulla o? Ooks nähny yhtään kulkuria livenä? Onks sulla jo joku plääni?

Kandee ”lukasta” läpi läjä projektipäiväkirjoja täällä ja hakeutua hullujen seuraan, käydä muutamassaki kulkurissa ja vähä kattoo miten jengi on toteuttanu asioita. Haastatella rakentajia. Sit laittaa rahat johonki ihan muuhun. Ü
Pahkis
Renkaiden potkija
Viestit: 4
Liittynyt: 29 Joulu 2019 21:42
Location: Lpr

Re: Auton rakentajia suomi/ulkomaat?

Viesti Kirjoittaja Pahkis »

Ukkoselta jo kysytty mutta kiireitä pukkaa.
Muutamia projekteja on tullut netistä seurailtua ja paria käyty livenä ihmettelemässä.

Olis kyllä kiva käydä enemmänkin livenä katsomassa näitä, eli jos Lappeenrannan suunnalla hulluja on niin saa ilmoittautua 😁
Avatar
Lahti32
Vapaaherra
Viestit: 4271
Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
Truck: Jäämeri Express
Location: Lumijoki

Re: Auton rakentajia suomi/ulkomaat?

Viesti Kirjoittaja Lahti32 »

Meillä on konsepti sellainen että voidaan rakentaa/rakennuttaa busseja yhteistyössä tilaajan kanssa. Myös pelkällä projektin konsultoinnilla, mutta myös kokonaan tehtynä. Auton omistajat voivat osallistua tekemiseen ja kannattaakin koska bussien rakentaminen on jopa tuhansien työtuntien projekti.

Olemme erikoistuneet omavaraisiin talviautoihin joissa voi asua pitkiä aikoja. Referensseinä 7 bussia joista 6kpl Volvo 9700 alustalle tehtyjä 12-15 metrisiä täysin varusteltuja loistobusseja. Saunat, autotallit, kylppärit onnistuu, kalustaminen, uretaanieristykset, aurinkosähkökatot, vesijäähdytteiset generaattorit, litiumakkutekniikka ym tämän päivän ratkaisut 15 vuoden kokemuksella.

Tekeillä kaksi bussia, myytävänä yksi vaihdossa tullut, kesäloman jälkeen mahtuu uutta projektia halliin.

Yhteydenotot YV.llä
Tulevaisuus on sähköinen
Vastaa Viestiin